14 Day Nail Challenge #14

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Guys! Dag 14 is here! Na heel wat geklaag, gelak, en bedwelmende nagellakremoverwalmen, zijn we dan aangekomen bij de laatste dag van de 14 day nail challenge. En ik heb het toch maar mooi gedaan! I saw, accepted and accomplished; veni-en-dan-nog-wat ;) Voor de laatste dag wilde ik een leuke afsluiter op mijn nagels fabriceren, maar ik was een beetje inspiratieloos. No worries, want de laatste creatie is toch hartstikke leuk geworden! Hoewel ik mijn NOTD’s tijdens de challenge geen namen geef, maar nummers van de challenge-dagen, maak ik voor vandaag graag een uitzondering: Mr. Brightsight’s eating raspberries in Vegas, let’s go!

Okee, I admit, dat is waarschijnlijk de slechtste naam ever. Maar ik heb er nu eenmaal drie lakjes voor gebruikt en die namen moeten erin ;) De lakjes die ik heb gebruikt zijn: Mr. Brightsight (niet te verwarren met Mrs. Brightsight die we op dag twee voorbij zagen huppelen) als basis, daaroverheen Raspberry Fields Forever (beide van Catrice) en daaroverheen een goede laag Night in Vegas van Essence. Toegegeven, ik heb Night in Vegas gekozen in plaats van de Catrice Million Styles flakie die vrijwel hetzelfde is, omdat Night in Vegas gewoon leuker klinkt ;)
Anyway, genoeg geklets! Geniet lekker van de foto’s van mijn laatste nail challenge NOTD!

RAWR!

Multi Sparkling! Dit maakt deze topper zeker waar!

Ben jij wel eens vrolijk aan het nail-arten? Hou je ook zo van roze en glitters?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

19 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #14

  1. Veni, vidi, vici ;). En wat heb jij een mooie nagels. I’m jealouse! Ik doe nooit aan nailarten, vind gewoon lakken al vervelend genoeg. Alleen het resultaat vind ik leuk :p.

share the love...

