NOTD – Fata MaFiji

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Jaren en jaren heb ik gedacht dat afgeprijsde Essie lakjes een urban myth waren, een soort Westerse fata morgana. Tot ik een paar weken geleden bij de lokale Etos wat spulletjes afrekende, want daar stond zomaar een bak met Essie nagellak met wel 50% korting! Score :D ik heb daar nog even lekker staan twijfelkonten, en uiteindelijk heb ik Stylenomics meegenomen die je ook al voorbij zag komen in mijn shoplog van die dag en tijdens de 14 day nail challenge. Ik vertelde in het filmpje al dat ik ook Fiji zag staan, een heel licht kleurtje. Thuis heb ik meteen opgezocht of hij ook goed dekte, want dat was de enige echte reden waarom ik hem toen niet heb meegenomen. Maar over de dekking kwamen gemengde verhalen… de één vond het goed dekkend, de ander juist prut. Weken heb ik met Fiji in mijn hoofd rond gelopen en een paar dagen geleden heb ik hem dan eindelijk gekocht! Gelukkig woon ik lekker rustig want hij was er nog ;) Kijk lekker mee naar deze fata morgana van een lakje!

Zoals je ziet dekt hij zeker wel als een baas, en dat voor zo’n licht kleurtje! Ik draag hier drie hele dunne laagjes, en het derde laagje was eigenlijk alleen nodig omdat ik het eerste laagje wel héél dun had gemaakt ;) Als je dus normale laagjes lakt, bereik je met twee makkelijk een dekkend resultaat. Het lakje is iets meer wit dan ik had verwacht, maar alsnog erg mooi! Ook laat het mijn handen lekker bruin lijken, dubbel score! En ook dit lakje is weer kitten-approved ;)

Welk lakje is bij jou thuis kitten-approved? Heb jij ook zulke hele lichte kleurtjes?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

19 gedachtes over “NOTD – Fata MaFiji

  1. Pingback: NOTD – Cute & Happy Nailart | so... Lidewij

  2. Ohh fantastisch dat je dan nog altijd op koopjes kan rekenen, mijn familie in Nederland woont ook fijn rustig dus daar valt er ook wel wat te scoren haha!
    Wat een bijzondere kleur…! Die ga ik ook ergens proberen scoren, doet me denken aan Metro Chic, zo een ondefiniëerbaar kleurtje.

  3. Mooi kleurtje! :) En gelukkig heb ik ook al een aantal lakjes van Essie met een 50 procent korting sticker kunnen bemachtigen!
    Het is wel erg fijn dat de dekking goed is, anders is het zo’n miskoop….

share the love...

