Filmpje – Smokey eye tutorial

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Daar issie dan! Ongeveer twee weken geleden vroeg ik jullie van wat voor soort look je graag een tutorial zou willen zien, en er is massaal op de smokey look gestemd (gelukkig maar, want heel lang stond het gelijk..) U vraagt, wij draaien ;) dus vandaag heb ik de smokey look tutorial klaargezet, om eens lekker op je luie zondag na te maken!

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Urban Decay Primer Potion (oogschaduwbasis)
– Evelien oogpotlood
– wenkbrauwkleurtjes & gel
– Urban Decay 24/7 glide on shadow pencil in Sin
– Urban Decay Book of Shadows 4 (kleuren Sin, Skimp (twee highlighters) en Bender)
– Urban Decay Book of Shadows 3 (kleur Mildew)
– Urban Decay Smoked palette (kleur Loaded)
– Clinique High Impact Mascara
– YSL gelliner Bronze Black

Tools:
– Zoeva kwastenset (concealer, 2x shader, fan, crease & blending brushes)
– Bobbi Brown Ultra Fine Liner (voor gelliner)
– Wimperkruller Models Own
– Twintig minuutjes (incl. uitleggen)

Enjoy je zondag en groetjes van mijn Bert & Ernie wenkbrauw!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

11 gedachtes over “Filmpje – Smokey eye tutorial

  1. Pingback: Filmpje: my everyday make-up | so... Lidewij

  2. je video staat nog op prive, ik kan ‘m niet zien :( maar je ooglook ziet er in elk geval vanop de foto’s wel al fantastisch uit!

share the love...

