Inspiratie – de leukste lente jurkjes

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Laten we allemaal even eerlijk zijn: de lente zorgt ervoor dat we weer zin hebben in blote benen, terrasjes en nieuwe jurkjes! Bij mij in elk geval wel ;) Daarom ben ik weer lekker aan het snuffelen geweest en heb ik de leukste lente jurkjes uitgezocht zodat we daar samen heel blij van kunnen worden!

Mango 46 // Asos 42 // Closet 54

Ted Baker 190 // Oasis 59 // French Connection 114

A Wear 59 // H&M 99 // Mango 118

Oasis 59 // Vero Moda 29 // Little Mistress 85

Ik word helemaal vrolijk van deze jurkjes! <3

Heb jij je garderobe al een lente-update gegeven? Van welk soort kledingstuk krijg jij echte lentekriebels?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

23 gedachtes over “Inspiratie – de leukste lente jurkjes

  1. Wat een leuke jurkjes ! Ik hou er ook van om jurkjes te dragen in de zomer. En er bestaan zoveel mooie kleedjes, haha :-) ik zou ze allemaal willen kopen ! Maar daarvoor vind ik de zomer hier niet lang genoeg: amper 2 maanden geniet van de jurkjes :-( dan denk ik soms dat bloesjes en truitjes een betere investering zijn…

  2. Leuke jurkjes zeg! Alleen ik ben echt geen jurkjes type. Laatst zocht ik mijn zomerkast uit en vond ik een jurkje die ik bijna nooit aanheb. Maar hij stond best oke, dus misschien toch maar eens wat vaker proberen te dragen, haha.

  3. Super cute jurkjes. Die van oasis vind ik mooi! Je bent ook echt een jurkjesmeisje he ;) Ik mag deze maand eigenlijk niks kopen van mezelf, maar volgende maand ga ik zeker op wat jurkjes uit. Die heb ik eigenlijk veel te weinig!

  4. Oeh leuk! Ik houd van jurkjes! Van deze exemplaren krijg ik verschrikkelijk veel zin in warm weer, zon, lekker luieren met een overheerlijke cola. (ik heb een ernstige verliefdheid ontwikkeld voor cola, haha)
    Helaas, back to reality, is het koud, grijs en regenactig :(

  5. Mooie jurkjes! Ik kan niet wachten tot ik ze eindelijk aan kan! Daarnaast ben ik echt fan van blousjes, en dan niet die stijve ‘kantoorblousen’ maar de luchtige en losse variant!

share the love...

