NOTD – there’s a party on my nails and you’re invited!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Soms heb ik gewoon zin in ontzettend vrolijke nagels. En dan kies ik voor een nude lakje met daaroverheen Circus Confetti van Essence. There’s a party on my nails and you’re invited!

Deze twee gebruikte ik vandaag op mijn nagels om dit vrolijke ensemble te creëren. Het zijn Iced Latte en Circus Confetti van Essence. Iced Latte komt uit de Nude Glam collectie van Essence, waar ik nog een aantal kleurtjes van heb. Het maakt me niet zoveel uit welke kleur ik als basis gebruik, als hij maar een beetje nude is. En dat is Iced Latte zeker!

Zoals je ziet bevat de Circus Confetti topcoat erg veel grove glitters in allerlei vrolijke kleurtjes. Ik zie roze, blauw, groen, rood, oranje, zilver, en goud. Ook zitten er kleine glitterchunks in, in paars, zilver, blauw, en goud. Vrolijk!

Helaas heb ik mijn Circus Confetti topcoat al zo vaak gebruikt, dat hij wel een beetje op begint te raken. Snif! Als ik hem weer ergens zie, zal ik hem weer meenemen, want het is een echte favoriet van me!

Wat vindt je van de Circus Confetti topcoat? Heb jij ook weleens zo’n vrolijk duo op je nagels?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

15 gedachtes over “NOTD – there’s a party on my nails and you’re invited!

share the love...

