FOTD – Pink Sunset

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag heb ik weer eens lekker met make-up gespeeld! Telkens als ik voor mijn blog een mooie look wil maken, sta ik eerst even voor mijn make-upkastje te kiezen wat ik vandaag eens voor moois zal maken. Vandaag heb ik mijn mini-palette bakje eens goed bekeken. Daarin zitten allerlei palettes die bijvoorbeeld drie of vier kleurtjes bevatten, en daarin zit ook het Gosh trio dat ik er vandaag uitviste. Het is het trio Pink Sunset, dat me echt lentekriebels geeft! Ik heb hem eens (zoals héél veel van mijn make-up) uit een opruimbak bij het Kruidvat gevist voor een paar euro, maar er nooit een look mee gemaakt omdat het toch best lastige kleuren zijn. Dacht ik. Want niets is minder waar! Kijk snel mee voor alle foto’s!

Hier is hij dan: de star of the show. Het Pink Sunset trio palette van Gosh. Zoals je ziet zit er een roze, rode, en een paarse kleur in, en die spraken me in de winkel aan, maar schrikken me thuis steeds af. Vandaag heb ik mezelf uitgedaagd hem te gebruiken in een look!

Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt. Het is niet zoveel deze keer: het Gosh palette, mascara, oogpotlood in zwart en paars, eyeliner en een lipproduct.

Ik begon met Pink Sunset. De roze kleur bracht ik aan aan de binnenste ooghoek en over mijn hele ooglid, de rode kleur gebruikte ik om de buitenste 1/3 van mijn ooglid wat mee aan te zetten en de paarse kleur gebruikte ik in mijn arcadeboog.

Mijn zwarte Urban Decay oogpotloodje gebruikte ik om mijn bovenste wimperlijn mee aan te zetten.

Met de Sephora Electro Liner in Electric Purple zette ik een lijntje onder mijn oog, aan de kant van mijn buitenste ooghoek.

Vervolgens trok ik met de Make-Up Studio eyeliner in Sparkling Purple (die overigens niet heel hard sparkled) een lijntje boven mijn bovenste wimperrand.

Als laatste bracht ik nog wat mascara aan. Ik koos voor Shocking van YSL, waar ik een haat-liefde verhouding mee heb. Als ik niet oplet, heb ik er zo massa’s spinnenpoten mee, maar als ik wél goed oplet, geeft hij zo’n mooi effect! Voor mijn onderste wimpers gebruikte ik de Divide & Multiple mascara van The Body Shop. Meestal gebruik ik geen mascara op mijn onderste wimpers, omdat ik dan echt een poppetje word, maar deze mascara doet zo weinig voor mijn wimpers dat ik die wel durfde te gebruiken.

Op mijn lippen gebruikte ik ook een vrolijk lente-kleurtje, namelijk de Salsa Cubana lipbalm/-stick uit de Cucuba Limited Collectie van Catrice van vorig jaar zomer.

En zo is de uiteindelijke look dan geworden! You like?

Heb jij ook een oogschaduw of palette dat je eigenlijk wel mooi vindt, maar niet (vaak) gebruikt omdat je de kleuren zo lastig vindt? I dare you om er ook een look me te maken ;)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

26 gedachtes over “FOTD – Pink Sunset

  1. Wat een leuke look! Als je de volgende keer ook een foto met je ogen dicht zou kunnen maken zou het helemaal perfect zijn, je kunt de make-up dan net wat beter zien (: xoxo

  2. Ik val in herhaling, maar ik denk telkens “damn, die meid kan zich mooi opmaken!” , mij lukt dat eigenlijk bijna nooit….ik heb dan meer weg van een kleurboek :-) haha ! gelukkig vind ik op een aantal blogs, zoals deze, goede tips ;-)

share the love...

