Filmpje: vlog en verslag Bloggersmeeting Den Bosch

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vorige week zaterdag was het dan zover: terwijl half blogland in Amsterdam was op de Beautygloss party, was ik met nog vier lieve andere blogmeiden in Den Bosch. Den Bosch, mijn stadtie! Ik was daar uitgenodigd door Simone voor een bloggersmeeting, zo gaaf! Ik vond het enorm spannend (dat zeg ik ook een stuk of vijf keer in de vlog… haha) maar het was zó leuk! We waren met vijf meiden: Simone, Alette, Meryem en Manouk (en ik dus) en het was heel leuk om elkaar nu eens in het echt te zien! We gingen high tea-en bij Zoetelief (trouwens ook een aanrader!) en het was onwijs gezellig. Na de high-tea ben ik alleen vergeten te vloggen waar we allemaal nog geshopt hebben, maar dat hebben we dus ook nog gedaan ;) Kijk snel verder voor mijn vlog en foto’s van de gezellig middag!

Mijn Chubby stick gaf wel af, maar zat ook nog steeds op mijn lippen ;)

Yum! Dit was gang 1. No kidding!

Deze Croque Monsieurs hoorde ook bij de eerste gang. Wij hadden ervoor gekozen om hartig als eerste te nemen, en daarna zoet. Zoetelief raadde aan om eerst zoet te doen, maar dat is toch wat vreemd ;) Achteraf was dat misschien wel handiger geweest, want we hebben héél lang met de hartige gang gedaan, haha!

En dit heerlijke bordje kregen we als tweede gang, yum! Iedereen kreeg zo’n bordje voor zich alleen, met dus allemaal losse lekkere hapjes erop. Dat was echt smullen!

Ook was er voor iedereen een lekkere citroencupcake. Nog meer yum!

Superschattig goodiebagtasje dat we van Simone kregen. Was natuurlijk helemaal niet nodig (en niet iets kleins zoals ze zei!), maar wel hartstikke leuk ;) Thanks, Simone!

Dit was de look die ik die dag droeg. Ik wilde het een beetje rustig houden en heb dus maar twee simpele neutrale kleuren gebruikt om wat mee te shapen op mijn oog en zelfs matte highlighters gebruikt.

Het was dus een zeer geslaagde middag en ik heb er echt enorm van genoten! De volgende keer ben ik er zeker weer bij!

Heb jij wel eens een high tea gedaan? En heb je wel eens (andere) bloggers ontmoet?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

33 gedachtes over “Filmpje: vlog en verslag Bloggersmeeting Den Bosch

  1. aah wat leuk een vlog!! (: super leuk dat je daar heen ging. Ik heb nog nooit een high tea gehad maar lijkt me echt heerlijk. Ook een leuke goodie bag heb je gekregen <333

  2. Wauw girl!! Wat een gaaf filmpje heb je gemaakt! Ik wist helemaal niet dat je ging vloggen joh :) Het was mij een waar genoegen. En we gaan zeker snel weer meeten!

share the love...

