New in – Stylight goodies

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Oh yeah! Mijn allereerste blogger-pakketje is binnen! Stylight is een nieuwe website en kan ik het beste omschrijven als een gevaarlijke mix van leuk, makkelijk, en shoppen. Het doet me denken aan Pinterest, want je gebruikt hier ook boards, maar dan kun je allerlei kleding en accesoires pinnen en zo bijvoorbeeld een lente moodboard maken, of een outfit. Ook kun je zelfs muziek en video’s toevoegen, leuk!! Kijk snel verder voor mijn goodies en het board dat ik heb gemaakt!

Dit zat er allemaal in! Een hele toffe tote bag, een visitekaartje, een bedankaartje, een sticker (tof!), en twee sieraden. Oh em gee.

Check die tas! Ik vind hem zo leuk!

Proud to bleed purple ;)

Visitekaartje van Stylight.

Een héél leuk persoonlijk bedankaartje! Jullie bedankt, Stylight!

Dan de sieraden. Als eerste vond ik dit neongele armbandje. Het is gevlochten neondraad door een goudkleurige metalen schakelarmband. Lekker vrolijk en zomers! Mijn arm leek meteen echt superbruin, en dat is ie echt niet ;)

Ook zat deze ketting erin, een hele toffe statement ketting. Ik vind hem heel mooi, en hij lijkt qua idee ook wel een beetje op de enige ketting in mijn stash die ik zelf gekocht heb, die ook van die punten heeft. Gaaf!

(Groetjes van de was die achter me hangt) ;)

Mijn Stylight board kun je hier vinden, ik heb een lente inspiratie board gemaakt. Ik moet je wel alvast even waarschuwen, want het is heel verslavend ;)

Als je zelf ook blogt en ook zo’n leuk pakket zou willen ontvangen, is het enige dat je hoeft te doen een Stylight board maken en je adresgegevens naar hotpicks@stylight.com sturen. Easy as that!

Wat vindt je van mijn board? Had je al eens gehoord van Stylight?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

23 gedachtes over “New in – Stylight goodies

  1. Jeej, wat leuk! Ik begin er maar niet aan, want dan raak ik verslaafd ;). Die tote is wel echt geweldig. Ik zag ‘m op een andere blog ook al voorbijkomen, awesome.

share the love...

