Filmpje: Unboxing de MissLipgloss goodiedoos

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Whaaah, eindelijk heb ik ook een MissLipgloss goodiedoos kunnen bemachtigen! De vorige twee zagen er al heel tof uit, maar telkens was ik te laat met bestellen en viste ik achter het net. Bummer! Deze keer zag ik echter het filmpje van de inhoud en wist ik meteen dat ik hem móest hebben! Stiekem was ik het toch bijna weer vergeten, maar gelukkig was de box nog niet uitverkocht en heb ik nu dus – eindelijk – ook een MissLipgloss goodiebox. Yay!

Ook heb ik meteen een INM Out The Door topcoat in de bestelling bijgeplaatst, dus die vond ik ook tussen de roze frutsels. Ben ik ook heel blij mee!

De ingrediënten van het Andrélon 1-minuut masker:

Vooral het Qiriness masker roept echt mijn naam, maar ik geloof dat ik zo’n beetje alles uit deze box wel wil testen! Er zitten zulke lekkere spulletjes in, ik word er helemaal blij van!

Heb jij ook wel eens een MissLipgloos goodiebox besteld? Naar welk product zou jij het meest benieuwd zijn?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

23 gedachtes over “Filmpje: Unboxing de MissLipgloss goodiedoos

  1. Pingback: Andrélon 1 minuut masker | so... Lidewij

  2. Pingback: Review – INM Out The Door Topcoat | so... Lidewij

  3. Leuke inhoud, dat ziet er allemaal prima uit! :-) De foto’s in dit artikel zijn trouwens heeel groot en rekken de layout uit! :(

    • Ja, ben zelf ook wel blij ;) ik had geluk dat ik ’s middags gewoon thuis was, want volgens mij was hij eind van de middag al uitverkocht… gaat zo snel iedere keer!

  4. ik ben heel benieuwd naar wat je van de topcoat vindt wat fijn dat le wrap exfolys erin zat, alleen daarvoor had ik hem wel willen kopen, maar ik moest werken op het moment dat hij online kwam.. jammer

    • Ah, zo jammer! Misschien dat je hem ergens kunt overnemen via marktplaats? De topcoat heb ik nog niet kunnen testen, want het lakje waar ik hem over probeerde droogde al supersnel, haha! Ik ga hem snel uitgebreid testen :)

share the love...

