FOTD – Neutrale every-day budget look

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Hoewel ik veel (héél veel) Urban Decay producten heb en deze graag (héél graag) gebruik, ben ik de beroerdste niet en heb ik vandaag een neutrale look gemaakt met veel budget producten. Kijk snel mee!

Dit heb ik er allemaal voor gebruikt, en zoals je ziet aardig wat Essence en Catrice producten. De enige écht dure producten die ik heb gebruikt zijn de highlighters uit mijn Urban Decay palette, mijn Urban Decay eyeliner, en de Max Factor mascara. Al deze producten kun je easy peasy verwisselen voor jouw budget favorieten, en ik heb ze alleen gebruikt omdat ik écht geen budgetvariant in huis had.

Mijn dynamische wang-duo: ik was ze even uit het oog verloren, maar heb ze weer helemaal herontdekt! De Matte & Shimmer Cheek Color gebruikte ik als highlighter en de blush van Sephora gaf mijn wangen een lekker kleurtje.

Ook werkte ik nog wat plekjes weg met mijn concealer van Catrice.

Met mijn Action/MAX oogpotlood zette ik een lijntje op mijn bovenste waterlijn.

Dit budget duo van Catrice gebruikte ik om mijn ooglook mee te maken. De bronskleurige kant gebruikte ik om mijn gehele ooglid mee in te kleuren, en met de donkerbruine kleur zette ik mijn arcadeboog aan. Easy peasy!

Sin en Skimp gebruikte ik als highlighters, maar je kunt hier werkelijk alles voor gebruiken, als het maar een lichte kleur is!

Met mijn vloeibare eyeliner van Urban Decay in Perversion (zwart) zette ik een lijntje langs mijn wimperrand. Excusez-moi voor de staat van de eyeliner. Ik wilde hem eens goed dichtdraaien om uitdrogen te voorkomen, en toen draaide ik hem kapot. Ouch. Hulk smash!

Daarna krulde ik mijn wimpers met deze vrolijkerd…

En smeerde er toen een mooie laag Max Factor False Lash Effect overheen.

Als laatste pakte ik mijn neutrale Coralize Me! lipstick van Essence erbij, een lekker vrolijk, maar toch zacht, koraalkleurtje. My lips but happier!

En zo ziet het er dan uit! Lekker neutraal, lekker budget, en supermakkelijk. Wat wil je nog meer? ;)

Wat vindt je van deze look? Draag jij vaker een neutrale look of pak je juist meer uit?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

14 gedachtes over “FOTD – Neutrale every-day budget look

share the love...

