NOTD – oh lolli lolli lolli lollipop – Ba boom boom boom

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

You’re welcome voor het vrolijke deuntje dat nu de rest van de dag in je hoofd zit ;) Ik heb het natuurlijk over Lollipop, het lekkere vrolijke roze kleurtje dat ik uit de Miss Lipgloss goodiebox viste. Tadaa! Ook op mijn vingers is hij supervrolijk! Ba boom boom boom :)

Eerst nog even goed nieuws! Als je mijn filmpje van gisteren leuk vond, kun je nu ook LifeofBun’s filmpje bekijken! Je vindt hem hier :)

Lollipop dekt niet echt lekker, en dat komt door de formule. Die is namelijk heel dun, en omdat het kwastje zo super inimini is, sleep je al gauw een ‘leeg’ kwastje over je nagel. Niet zo mooi. Het tweede laagje dat je er dan overheen doet, zit ook niet helemaal lekker en zo bouw je een kleurtje op je nagels dat qua finish wat te wensen overlaat. Gelukkig maakte een goede laag topcoat dat helemaal goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk ben van het lakje. Zowel het kwastje als de formule hadden van mij wel wat fijner mogen zijn. Foei, Max Factor!

That being said, vergeet ik al dat gedoe meteen als ik mijn nageltjes zie. Kijk nou hoe cute! <3

Ik moet nog wel even sorry zeggen voor die enorme deuk in mijn wijsvinger, dat komt omdat ik met benen scheren een stuk nagel heb weggehapt met het mesje. Tja. Niet expres natuurlijk! Maar soms gebeurt dat bij mij ;)

Heb jij ook een lakje dat je al zijn flaws vergeeft? En hak jij ook wel eens een stukje uit je nagel?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

24 gedachtes over “NOTD – oh lolli lolli lolli lollipop – Ba boom boom boom

  1. Het is echt een mooie kleur maar ik zie inderdaad wat je bedoelt. En nee, ik scheer nooit een deel van mijn nagels weg. Al moet ik wel toegeven dat het mij ook had overkomen ahha

  2. Wat een lovely kleurtje, heerlijk zo voor de zomer :D Ook perfect voor op je teennagels denk ik! :D

share the love...

