Personal Photos #3

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ik heb weer foto’s gekiekt! Deze eerste vond ik vooral grappig, want hij doet me denken aan die reclame van een kat die is buitengesloten en dan maar een abbo af had moeten sluiten, want nu is zijn beltegoed op. Afijn, een eh vreemde reclame, maar die kat roept dus, en het is net of Lummeltje hier ook aan het roepen is ;) // Hij is nog steeds dol op z’n tas, maar soms klimt hij eruit en zit hij vast in het handvat. En dan blijft hij gewoon maar een beetje drollig zitten. Poepie toch! // Zijn muisje. Eén van de velen! // En als de tas dicht is, omdat hij er eerst lekker overheen is gewalst, gaat hij er gewoon op liggen. Hoppa.

Food! Geen maand compleet zonder snaai ;) Eerst nog even een heerlijke muffin, yumyumyum. Ik heb nu chocolade muffins in huis, iets droger dan ik gewend ben, maar oh zo yummie! // Hier zie je mijn asociaal enorme lunch. Dat witte dat onder de omelet uitsteekt, zijn twee witte puntjes, opengesneden. Zó enorm is de omelet. Er zitten niet eens heel veel eieren in, volgens mij 3, maar verder heb ik er nog spekjes, ham, champignons, en kaas overheen gedaan. Needless to say: ik zat goed vol. // Jelly pudding! Doet me denken aan Indonesisch jelly snoep in kuipjes dat ik vroeger kreeg van de moeder van de vriend van mijn zus. // Héél veel popcorn. No comment. (Dit rijst pas echt de pan uit…)

Oja, nog meer eten. Hier zie je spareribs, yumyumyum! Ze waren weer zó mals, dat ze gewoon van het botje afvielen, mhh. // Lekker wraps gegeten bij vriendinnetje Wietske, dit is de vulling. Achteraf veel te veel, maar we zijn echt mutsen ;) // Onder het mom ‘een betere wereld begint bij jezelf’ maar eens gekozen voor scharrelkip. Maar 1 euro per kilo duurder dan plofkip (9.50 ipv 8.50 bij onze béláchelijk dure buurtsuper) en smaakte veel beter! Ik zag laatst een afschuwelijk filmpje over kippetjes en heb besloten vanaf nu zoveel mogelijk voor scharrel en biologisch te gaan. // Worstenbroodje! Ik moest hier heel erg haasten en mijn vriend stopte even wat worstenbroodjes in de oven zodat ik toch een ontbijtje mee kon nemen. Poepie.

Okee, nog een kleín beetje eten dan. Hier zie je colaflesjes die ik ‘kocht’ voor de Cliniclowns. // Dit is een kipfilet die we over hadden uit het scharrelpak, een echte special tsjiken. // Paaskipje! // Vriendinnetje had tomatenplantjes, ook hartstikke lekker!

Supermooie auto, zo een zou ik er later ook wel willen. Ik ben echt dol op alle oude auto’s; hoe lelijker, hoe beter. // Outfitje toen het wat mooier weer was. // In de regen aan het fietsen om Fiji te kopen. Tja, je moet er iets voor over hebben! // Alweer aan het fietsen, nu kom ik terug van Taaldorp Engels waaraan ik heb meegeholpen. Leuk, maar ook vermoeiend! Die kids vragen veel aandacht, en de hele dag praten valt niet mee ;) Vriendinnetje Maaike kwam meehelpen (thanks!) en het was wel supergezellig!

Kijkje in de koelkast, die ik echt weer eens op moet ruimen. Wel lekker veel groente en fruit! De hele groentela ligt ook nog vol met paprika’s, champignons, en nóg meer mandarijnen. (Mijn buurman blijft me iedere week een zak geven en soms eet ik echt geen zak mandarijnen op in een week!) Het bietensap drink ik niet meer elke dag, maar stop het af en toe in de blender als ik een smoothie maak. // Dit is een flauw grapje tussen mijn vriend en mij; telkens als we spareribs bestellen, krijgen we er een bakje salade bij. Dat is echt alleen voor de vorm, want smaken doet ie niet, maar ik hou niet van dingen weggooien voordat ze over datum zijn, dus laat ik hem telkens een paar dagen in de koelkast staan, om hem daarna toch iedere keer weer weg te gooien. Als we nu weer een salade krijgen, zegt mijn vriend altijd ‘vergeet hem niet in de koelkast te zetten!’.

Nagellakjes van de challenge! // Die grote galaxy ring is echt wel een favorietje aan het worden. // Uitschieters in mijn bramenstruikje, heb echt weer zin in lekkere braampjes uit de tuin! // Katje komt weer even kijken wat ik allemaal aan het doen ben. Het liefst zit hij er echt tussen, en nóg liever zit hij letterlijk tussen mij en de dingen die ik wil fotograferen. Vandaag bleef hij netjes in de deuropening zitten ;)

Wat heb jij allemaal voor lekkers gegeten de afgelopen maand? Ziet jouw koelkast er ook altijd uit alsof je voor een enorm gezin boodschappen hebt gedaan?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

28 gedachtes over “Personal Photos #3

  1. Die galaxy ring is niiice!! En wat hebben katten toch met tassen en dozen :’) zelfs leeuwen. Awesome naam ook trouwens, grappige namen zijn mn favoriet voor diertjes ;)

  2. AHhh Lidewij, wat schrijf jij er toch ook grappig bij. Tsjiken, LOL! Heel leuk :) Wat een leuke kat heb je! Ik wil ook weer een katje. Mijn schatz maar eens heel lief aankijken!

  3. Haha wat een super leuke foto’s allemaal! Food aan overvloed. Me likey! Moest echt hard lachen toen je schreef: Hoe lelijker de auto, des te beter. Hahaha. Wij hebben een verschrikkelijk oud barrel staan dus zeer herkenbaar!

  4. Wat een leuke foto’s! En je kat is geniaal haha. Zo lief om hem te zien :)
    Ik vind het erg grappig dat je de salade pas weggooid nadat ie een paar dagen in de koelkast heeft gestaan ;)

  5. Super leuk blogje :-) wat fijn om die foto’s te zien! En over mijn ijskast…. sinds ik alleen woon, doe ik amper boodschappen. Ik kook niet graag voor mezelf. Dus mijn koelkast ziet er eerder uit alsof mijn appartement onbewoond is :-D haha

share the love...

