Blog bday! Vier met me mee

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Groot nieuws! Vandaag bestaat soLidewij alweer drie maanden! Jawel, drie maanden! OMG, dat is lang! En tegelijk ook weer heel kort.

De afgelopen drie maanden zijn onwijs leuk geweest voor mij. Hoewel het natuurlijk maar een kwart jaartje is, heb ik al zoveel leuks gedaan en meegemaakt, dat ik echt niet meer anders zou willen. Achteraf kost een blog toch nét wat meer tijd dan ik had ingeschat, maar dat komt ook omdat ik dingen altijd voor de volle 100% wil doen, en dan eigenlijk nog wat extra’s. Tja ;)

De laatste drie maanden ben ik nóg meer into beauty geworden dan ik al was, en ik ben makkelijker geworden in het opmaken van producten, omdat ik nu natuurlijk ook iedere maand aan jullie wil laten zien wat ik opgemaakt heb. Als gevolg daarvan maak ik nu juist overdreven veel op, omdat mijn hele kast zo’n beetje volstaat met half opgemaakte flessen shampoo, douchegel, en crèmepjes. Oeps. Maar wel leuk om te zien natuurlijk!

Ook heb ik mijn eerste filmpje opgenomen, je ziet hem hier. Daarna heb ik er nog zeven opgenomen, en ik vind het hartstikke leuk!

Ondertussen heb ik – met het artikel van vandaag erbij – alweer 111 artikelen geschreven de afgelopen tijd. 111 mensen! Jemig, wat veel! En wat een leuk aantal ^^ Dat het er zo ontzettend veel zijn in drie maanden komt natuurlijk voornamelijk door de 14 Day Nail Challenge, die ik 14 dagen lang naast mijn gebruikelijke ochtendartikel in de middag postte. Veel werk, maar heel leuk! Je leest er hier alles over.

Verder heb ik allerlei leuke dingen geschreven over schoenen, lentekleding, lekkere gerechten, kat in een zak (letterlijk), de nieuwste make-upjes en de lekkerste lipbalms.

Ook ontving ik ongeveer twee weken geleden mijn eerste blogger-special pakketje, namelijk van Stylight! Hartstikke leuk vond ik dat, mijn allereerste blog-related pakketje. WOW. En ik ging natuurlijk met de leuke blogmeiden high tea-en, wat een leuke middag was dat!

Ik kan je wel vertellen dat ik het echt onwijs, ONWIJS, naar mijn zin heb met bloggen! Ik vind alle leuke reacties echt geweldig, en ik heb echt het gevoel dat ik hier een hoop leuke dinnetjes aan over ga houden ;) en laten we de trouwe vriendinnen die elke dag naar mijn blog surfen ook niet vergeten, thanks meiden!

Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ik al zoveel trouwe volgers heb, en dat na drie maandjes al! Maar voor al die trouwe volgers waren er natuurlijk de eersten: de eerste comment, de eerste WordPress volger, de eerste Bloglovin’ follower… Die wil ik ook even in het zonnetje zetten! Ik vind het hartstikke lief dat jullie, ondanks dat ik nog maar een inimini blog had, tóch die eerste reactie achter wilden laten, en die allereerste volger wilden worden. Superbedankt! Jullie hebben mij extra hard door de kamer laten stuiteren van blijdschap. <3

Mijn eerste comment kreeg ik van Sophie, van filosophiee, op een FOTD artikel. Thanks, Sophie!

De állereerste volger was Alette, van Blissfulbeauty. Alette heb ik laatst ook ontmoet tijdens de Bloggersmeeting high-tea, en dat was hartstikke top! Alette ging me als eerste volgen, en wel via de WordPress Reader. Bedankt!

Mijn eerste Bloglovin’ volger was Robin, van kissokill. Robin, ik vind je hartstikke lief! Op Bloglovin’ zie je natuurlijk goed hoeveel volgers iemand al heeft, en dan vind ik het extra lief als iemand de eerste wil zijn <3

Verder wil ik nog even zeggen dat ik zó blij ben, en dit natuurlijk graag wil delen met jullie! Wie jarig is trakteert, en ook al ben ik maar voor een kwart jarig, ik verloot morgen twee lekkere pakketjes! Stay tuned!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

35 gedachtes over “Blog bday! Vier met me mee

  1. Leuk dat je even stilstaat bij je blog-kwartaal-verjaardag! En gefeliciteerd natuurlijk! Grappig btw, Robin was ook mijn eerste volger destijds, haha! Ik kan er zo blij van worden als iemand beschrijft hoe blij ze wordt van bloggen, want het is zo herkenbaar! Ondanks de enorme hoeveelheid tijd (en stress) die er soms in gaat zitten. well, keep up the good work! Want ik kom hier graag!

  2. Gefeliciteerd met je drie maanden blog-verjaardag (haha). En leuk om te horen dat je het zo leuk vind om te doen! Ik dacht trouwens dat je al langer bezig was…
    En leuk dat ik je eerste volger was :D

  3. Ik de eerste reactie? Wat hahahaha. Wat grappig. Je mag echt trots zijn op al die volgers die je nu al hebt! Ik kom er achter dat ik je niet eens volg, shame on me! Dus je hebt er nu weer een volger bij:) Gefeliciteeeerd!

  4. wauuuuw is het al 3 maanden?! echt waar? de tijd gaat zo snel! :o mijne bestond maandag een jaar alweer haha! ik vind je inderdaad ook top bezig =) <3

  5. Gefeliciteerd meis! Ik wist niet dat je nog maar zo kort blogde, dacht dat je al ruim een jaar bezig was joh ;-) hihi! Maar je doet het erg leuk en enthousiast, ik kom altijd graag rondneuzen op je blog!

  6. wat lief dat je iedereen even in t zonnetje zet, wist helemaal niet dat je nog maar zo kort bezig was, hartstikke goed! ik geniet erg van je leuke posts en filmpjes, ga zo door!!

  7. Wat een leuk artikel! Het grappige is dat ik zoveel herken! Op 28 Mei blog ik drie maanden:) en twee weken geleden heb ik ook mijn eerste pakketje gehad<3! Gefeliciteerd met je drie maanden verjaardag!:)

share the love...

