Wie jarig is trakteert! 2x Winactie – Gesloten

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Je kon het natuurlijk al lezen gisteren, soLidewij bestaat drie maanden en dat wil ik graag samen met jullie, mijn lieve bezoekers, vieren. Omdat ik weet dat er dames zijn die me volgen die niet zoveel met make-up hebben, maar bijvoorbeeld wel met verzorging, en dat er dames zijn die niet zoveel maskeren, maar wel make-uppen, heb ik twee pakketjes samengesteld! Lees snel verder voor de inhoud en hoe je mee kunt doen!

Pakket 1:

Dit is het make-up pakket, en bestaat uit negen producten.

Je ziet hier:

– MAX Calcium treat base coat (review vindt je hier)
– Essence Nail Cuticle Remover Gel (héérlijk spul!)
– Catrice Lipgloss in Pink Me Up!
– Catrice Defining Blush Duo in Apricot Smoothie
– Catrice Defining Blush Duo in Pink Grapefruit Shake (één van mijn favorieten)
– Nivea Gloss Wonder Balm
– Burt’s Bees Beeswax Lip Balm
– beMineral Highlighter
– Lookx Ultra Lash Mascara

De totale waarde van dit pakket is ruim 55 euro.

Pakket 2 zag je al even voorbij komen, dit is het verzorgingspakket, en bestaat uit tien producten.

Dit zit er allemaal in:

– 5x Dr. van der Hoog masker in varianten: Perzik, Fruitzuur, Mango Meloen, Frambozen, en Dode Zee Modder
– Broaer Vital Oil
– Lancaster Aquamilk dagcrème (30 ml fullsize)
– Biotherm Aquasource Nuit nachtcrème (20 ml luxe sample)
– Planter’s Aloë Vera masker
– Onyx Warmte masker (verpakking met 2 sachets)

De totale waarde van dit pakket is ruim 51 euro.

Wat moet je doen om kans te maken op deze pakketten:

– Volg mij via Bloglovin
– Laat hier een reactie achter met een geldig e-mailadres waarin je vermeldt welk pakket je het liefst zou winnen. Als je voor allebei de pakketten mee wilt doen, mag dit natuurlijk! Maar je kunt ze niet allebei winnen, dus je voorkeur doorgeven is wel noodzakelijk.

Voor extra winkansen:

– Volg solidewij op twitter
– Tweet: Win één van de twee heerlijke pakketjes bij solidewij.wordpress.com twv ruim 50 euro! RT
– Volg solidewij op Facebook
– Deel de winactie op Facebook

Goed nieuws! Iedereen kan meedoen, dus ook als je niet in Nederland woont! Dus woon je in België, Oezbekistan, of Lutjebroek, je kunt gewoon meedoen! Goed nieuws, toch? ;)

De winactie zal vanaf vandaag 14 dagen lopen, en sluit dus op dinsdag 4 juni om 12:00 ’s nachts. Ik zal dan de winnaar bepalen via de fruitmachine en daar een e-mail naar sturen. Zorg dus écht dat je een geldig e-mailadres achterlaat, dat je ook bekijkt! Als ik na drie dagen geen reactie heb gekregen, zal ik een andere winnaar uitkiezen. Voor elke extra winkans-handeling gaat je naam één extra keer in de fruitmachine, dus je kunt in totaal maximaal vijf winkansen per pakket krijgen!

Succes!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

27 gedachtes over “Wie jarig is trakteert! 2x Winactie – Gesloten

  1. Pingback: Walibi | so... Lidewij

  2. Pingback: FOTD – butterflies & shy flamingos | so... Lidewij

  3. Hee! ik heb alles gedaan, ook alles voor extra winkansen: getweet, geliked, geshared op facebook en twitter! Ik ga voor die makeup pakket! superleuk! hoop dat ik win!

  4. wauw, wat leuk! ik zou het eerste pakketje wel willen winnen, er zitten een heleboel leuke spulletjes voor mijn zusje bij, kan ik haar eens verrassen!
    ik volg je al op bloglovin en je fb was ook allang geliked :)

  5. Ha meid! Allereerst: gefeliciteerd! 3 maanden, jeetje wat gaat de tijd snel :-) Ik ga voor pakket nummer 1. Ik volg je via Bloglovin’! :-) Helaas niet via andere Social Media, want ik heb geen Twitter, Facebook, …. :-( Wat ik wel kan ‘bieden’, is het volgende: mocht ik winnen dan schrijf ik een artikel over het winpakket en vermeld ik een link naar jouw blog. Succes met het winnen van een winnaar/winnares!

share the love...

