NOTD – zuurstok regenboog

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Een betere naam heb ik er niet voor guys, vandaag heb ik een zuurstok regenboog op mijn nagels! Ik heb Fiji van Essie erbij gepakt (thanks voor de tip, Mirjam!), en een aantal van de Action stripers die ik laatst kocht en heb een lekker vrolijk patroontje op mijn nageltjes gemaakt. Kijk snel verder!

Zoals je ziet ging mijn linkerhand iets beter dan mijn rechterhand, omdat ik rechts ben en ook aan de rechterkant ben begonnen. Toen ik dus bij mijn linkerhand kwam had ik én een hand waar ik beter mee kon werken én al wat beter onder de knie hoe de stripers werken. Maar al met al vind ik het nog best netjes aan de rechterkant, en helemáál voor mijn eerste keer nailarten! Ik had ook serieus niet verwacht dat ik zoiets leuks en vrolijks zou kunnen maken, maar het is hartstikke makkelijk én hartstikke leuk! Hopelijk krijg ik de komende tijd wat meer inspiratie, want dit smaakt naar meer! Omnomnom.

Dit zijn de lakjes die ik allemaal heb gebruikt: Fiji van Essie, en de MAX stripers van Action in de kleuren French Pink, Paris Pink, Fuchsia, en Deep Purple. Ik begon met Deep Purple en heb telkens gewoon kleur voor kleur schuine streepjes over mijn nagels gezet. Toen ik er een beetje gevoel voor kreeg, ging het steeds makkelijker en sneller en kwam ik er achter dat het hartstikke makkelijk is met zulke stripers! Echt, als je nog nooit ge-nailart hebt: ga naar de Action, haal deze stripers en nailart away! Het is zo leuk :D

Wat vindt je van mijn eerste échte nailart? Doe jij weleens aan nailart en heb je nog tips voor me?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

16 gedachtes over “NOTD – zuurstok regenboog

  1. wat ontzettend leuk, en inderdaad niet zo moeilijk! moet me eens dringend wat van die stripers aanschaffen want dit moet ik ook nog wel kunnen :)

share the love...

