FOTD – classic lip pop

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Soms heb je zin in een felle lip, maar ook in een klassieke look. Dat kan! Ik vind het zelf dan mooi om mijn ooglook heel neutraal te houden en zelfs geen eyeliner te gebruiken. Omdat ik dat eigenlijk altijd juist wél doe, valt het verschil dan nog meer op en zie ik er meteen heel klassiek uit. Wil je weten hoe? Lees snel mee!

En deze spulletjes heb ik er allemaal voor gebruikt.

Allereerst werkte ik was plekjes weg, en natuurlijk mijn wallen. Als je een opvallende lipkleur draagt, is het extra belangrijk dat je huid er mooi egaal uitziet en je eventuele oneffenheden goed hebt verdoezeld, want die vallen met een felle lipkleur extra op. Zeker met roodtinten is dit het geval, dus concealen die hap!

Daarna was het – alweer – tijd voor dit duo: Sephora framboise attraction blush en The Body Shop Matte & Shimmer Cheek Color als highlighter.

Toen heb ik een lijntje langs mijn bovenste wimperrand getrokken met dit MAX potlood van Action dat in mijn Smokey Eye kitje zat.

Toen pakte ik mijn Urban Decay Book of Shadows 3 erbij en kleurde ik met YDK mijn ooglid in en zette ik met Stray Dog mijn arcadeboog aan. Super easy peasy! Sin gebruikte ik als highlighter.

Wimpers krullen…

En Chanel Inimitable Intense erop. Mooie mascara, die mijn wimpers goed separeert en verlengt. Dat is precies wat ik nodig heb als ik geen eyeliner draag!

Daarna de lipkleur: ik koos voor Kiss Kiss Hibiskiss van Catrice, een prachtige felle rozerode tint. Met een lipkwastje bracht ik de kleur aan en daarna stiftte ik nog even na met de lipstick zelf.

En dit is dan het resultaat! Een hele klassieke look met een opvallende lip. Ik vind mezelf zonder eyeliner een beetje bloot, maar met zo’n heftige lip vind ik het wel wat hebben.

Wat vindt je ervan? Draag je ook weleens iets waar je je een beetje bloot van voelt?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

19 gedachtes over “FOTD – classic lip pop

  1. Die lippenstift is echt heel mooi! Als ik in de winkel bij de Catriceproducten sta, kijk ik eigenlijk alleen maar naar de Ultimate Colour lippenstiften. Volgende keer ga ik toch ook maar eens naar de Ultimate Shine collectie kijken ^^

  2. Kvind het wel leuk staan zonder de eyeliner! Komt heel natuurlijk over, alsof je bijna niks ophebt en oops een felle lip. Goed om jongens te misleiden muha. Noooo no I don’t really wear make-up. ^_^*

  3. Ik schreef het zopas ook nog op een ander blogje: er zijn meer dagen in de week dat ik géén make-up draag dan wel. Dus ja, ik voel me soms wel een beetje “bloot”. Alhoewel. Neen, dat is niet helemaal waar. Ik voel me er best comfy bij om geen make-up te dragen, haha. Maar goed. Die ChubbyStick draag ik vaak zonder iets anders vak make-up. Dan komt-ie eens zo mooi uit, vind ik :-)

    • Ik heb daar ook geen problemen mee, hoor! Het lijkt waarschijnlijk alsof ik elke dag vol in de make-up zit, maar als ik een dagje niets hoef ga ik me niet opmaken om wat boodschappen te doen ;) en dan voel ik me niet eens echt bloot. Maar met make-up en zonder eyeliner weer wel.. haha

share the love...

