Filmpje – opgemaakt april/mei

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ladies! Vandaag heb ik weer een opgemaakt filmpje met alweer hartstikke veel spulletjes! Ergens halverwege vertoonde mijn camera zijn oude streken weer en viel uit, en toen was ik natuurlijk lekker eigenwijs en heb ik hem weer aangezet en vrolijk doorgefilmd… tot hij weer uitviel ;) Het laatste gedeelte heb ik dus even opnieuw gedaan, vandaar dat de camera net wat anders staat en mijn haar wat wilder zit, voor als je het je afvroeg =D

En alwéér drie rare miniaturen van Youtube om uit te kiezen, dit is de miniatuur waar ik er het minst verlept uitzie.. thanks Youtube!

Als je trouwens even heel hard wilt lachen, zet dan via Youtube het transcript aan, want die verzint hele vreemde dingen… ;)

Ik zou zeggen, enjoy! En geniet van je zondag :)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

16 gedachtes over “Filmpje – opgemaakt april/mei

  1. Pingback: Review – Hand- en nagelcrème Hegron Action | so... Lidewij

  2. Leuk filmpje weer!
    Ik heb wel een tip voor je wat je thumbnails op youtube betreft..
    Ik kan ook nooit mijn thumbnails kiezen voor mijn video’s (heel irritant) dus laat ik aan het eind een zelfgekozen foto (die ik als thumbnail wil) nog een paar minuten doorlopen.. omdat deze foto dan een bepaald percentage van de video beslaat kun je deze dan vervolgens wél kiezen als thumbnail ;)
    (ik zet het er altijd wel even bij voor het geval mensen zich afvragen waarom die foto zolang nog blijft staan aan het eind van mijn filmpjes..

    Sorry voor de spam van het filmpje, maar zo doe ik het.. ;) –> werkt goed!
    http://www.youtube.com/watch?v=t8LXEfNwhmE (zie 2.12) Xx

share the love...

