Inspiratie – Haal de zomer in huis!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Net als ik zijn jullie dit herfstweer in mei (!) vast wel beu. Je kunt dan natuurlijk binnen gaat zitten sippen, of balen dat je alwéér op de fiets door de regen naar school moet – waar niemand natuurlijk vrolijk van wordt. Maar wat ik dan júist heel leuk vind, is lekker op zoek gaan naar leuke zomerkleding! Zoals je in de afgelopen inspiratie artikelen hebt kunnen zien, kies ik telkens een webshop uit waar ik dan de leukste spulletjes van in een blogje vertoon. Vandaag is de beurt aan Zalando, waar ik ook altijd héél goed (soms iets té goed, haha) kan slagen voor schoenen. Ik heb vier leuke zomeroutfits samengesteld, dus zet je verwarming op 30 graden, doe je kokosnootbikini aan en swing met me mee op de zomervibes!

Outfit 1 – cute & girly

Allereerst deze supervrolijke outfit. Ik heb hier een mintgroen jurkje met subtiele panterprint gecombineerd met nog vrolijkere sandaaltjes. De felroze clutch maakt het helemaal af!

Outfit 2 – pop of color

Dan een lekker vrolijk outfitje met leuke shorts. Ik ben niet echt een fan van de kant-trend, maar zo subtiel onderaan een shortje vind ik het juist hartstikke leuk! Hier heb ik een lekker fel topje gecombineerd met de witte kantshorts en een hippe zonnebril. Ze hebben trouwens heel veel leuke zonnebrillen bij Zalando, die vindt je hier!

Outfit 3 – sophisticated chique

Verder heb ik nog een wat chiquere outfit samengesteld met een mooie, rustige top, een heel mooi rokje (waar ik echt een beetje fan van ben!), en gouden pumps met pailletten. Lekker over-the-top, maar wel op een chique manier. I like!


Outfit 4 – nude statement

Als laatste nog een outfit met een jurkje, want ik hou van jurkjes! Ik heb hier een nude / meerkleurig jurkje met mooie details gecombineerd met hele mooie sandaaltjes en een statement blazer.

Welke outfit vindt jij het leukst? Helpt het bij jou ook een beetje om weer vrolijk te worden ondanks het sombere weer?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

18 gedachtes over “Inspiratie – Haal de zomer in huis!

  1. De pump/sandaal is prachtig en ik dacht ja die wil ik hebben. maar toen ik doorklikt zag ik dat deze van Alexander Mcqueen is en een veel te dure prijskaartje heeft voor mij, maar blijft prachtig.

  2. oh wat baalde ik toen ik zag dat de sandaaltjes van alexander mcqueen waren, ze zijn echt zooo ontzettend mooi! maar €450, no thanks :p

share the love...

