Review – MAX Nailart pens van Action

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Na ze een poosje uitvoerig te hebben getest, heb ik vandaag een review voor jullie van de nailart pens van MAX, het merk van Action. De nailart pens kun je kopen in een setje van drie en kosten per set 1,35 euro, wat natuurlijk super weinig is! Benieuwd naar de kwaliteit en mijn ervaringen met de nailart pens van MAX? Lees dan snel verder!

Dit zijn de nailart pens die ik laatst extra bij Action heb gekocht. Ik heb ook nog een setje van drie kleuren, die ik al eerder in een Nail of the Day heb gebruikt, tijdens de 14 Day Nail Challenge. Ook over dat setje was ik erg positief! Nu heb ik dus nog drie setje bijgekocht, en zoals ik in de shoplog al vertelde, mis ik nu eigenlijk alleen nog een gele, groene, en witte kleur. Maar die vind ik vast nog wel een keer ;)

De verpakking is om te beginnen al hartstikke schattig: je ziet in het hoekje allemaal vrolijke ideetjes die je met de nailart pens zou kunnen maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de twee rechter kunstwerkjes wel erg optimistisch vind, want de nailart pens zijn niet zó dun en spits dat je er zulke dunne lijntjes, of zelfs de kleine sterretjes mee zult kunnen maken. Maar het is wel leuke inspiratie!

De nailart pens hebben een dun en lang kwastje, maar het is niet het dunste kwastje dat ik ooit heb gezien. Laatst spotte ik namelijk een Golden Rose nailart pen in de Miss Lipgloss Goodiebox en die was nóg dunner! Ondanks dat is het kwastje wel fijn om mee te werken, maar voor echt precisiewerk raad ik aan om een iniminie kwastje te kopen. Zo’n kwastje kun je herkennen aan het cijfer 0, 00, of zelfs 000 op de steel. Hoe meer nullen, hoe dunner en preciezer het kwastje (en waarschijnlijk ook wat duurder).

Zelf zoek ik ook nog zo’n kwastje, want hoewel de nailart pens van MAX fijn werken, pen ik echt een pietje precies en vind ik het fijn om een nailart echt helemaal perfect te maken. En dat betekent dat ik de echte precieze nailart-werkjes nog niet kan uitvoeren, omdat de nailart pens van MAX dus nog net een te dik kwastje hebben. Bummer! Ook heb ik in het begin alle kwastje gelijk geknipt aan het einde, want bij vrijwel alle kwastjes staken er een paar langere haartjes uit, en dan dat willen we natuurlijk niet hebben ;)

Eindoordeel:

Voor 1,35 euro koop je bij de Action een setje nailart pens van het merk MAX, dat bestaat uit drie lakjes. De kwastjes zijn redelijk dun, maar niet ultradun, en heel lang. Daardoor vind ik ze persoonlijk heel fijn om mee te werken, want als je een lange rechte lijn wil trekken, kun je het kwastje dus plat op je nagel leggen en heb je bijzonder weinig kans op een trilling in je lijntje omdat je hand trilt. De nailart kunstwerkjes blijven met een goede topcoat hartstikke lang op je nagels zitten, hoewel dit natuurlijk ook afhankelijk is van de basecoat die je hebt gebruikt, de conditie van je nagels, en hoeveel dingen je met je nagels doet die ze zouden kunnen beschadigen. Ik heb gemerkt dat als ik normaal met mijn nagels omga (veel typen, 1x per dag vaat, om de dag haren wassen), de nailart beter bleef zitten dan de basecoat. Hij chipte dus alleen als de basecoat eronder ook begon te chippen.
Voor drie pennetjes die je voor 1,35 euro koopt, vind ik dit bijzonder goed! Je kunt er geen hele precieze dingen mee doen, maar dat is puur afhankelijk van de dikte van het kwastje. De houdbaarheid is ontzettend goed, en dat ik al vier setjes heb gekocht zegt natuurlijk ook al genoeg ;) De nailart pens van MAX zijn te koop bij Action en krijgen van mij een dikke yay!

Gebruik jij weleens nailart pens? Zou je de nailart pens van Action willen gebruiken?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “Review – MAX Nailart pens van Action

share the love...

