Filmpje – new shoes! <3

Ja hoor, het is weer zover! Crisis in de schoenenkast ditmaal… eigenlijk niet eens, mijn vriend had gewoon zin om me schoenen cadeau te doen en ik ben daar natuurlijk altijd voor in! Ziehier mijn vier (!!!!) paar nieuwe schoenen, stuk voor stuk niet cameraschuw en ready to rock. Enjoy!

Wat is het laatste paar nieuwe schoenen dat jij hebt gekocht? Welk paar vindt je het leukst?

P.S. even nog een vraagje tussendoor: sinds kort kan ik mijn eigen mini’s uitkiezen voor mijn filmpjes (nog bedankt voor de tip Marije! Ik ben erachter gekomen dat het ook ‘makkelijk’ kan, als je partner bent), maar ik zie nog steeds een gewone mini in mijn blog ge-embed. Wat zien jullie voor je het filmpje afspeelt? Mijn hoofd, of de schoenen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

19 gedachtes over “Filmpje – new shoes! <3

  1. Ik heb ook een grote liefde voor schoenen, maar ik heb niet z’n vriend die nieuwe koop. Als ik zelf nieuwe koop dan verstop ik ze altijd en draag ze dan naar het werk en wanneer hij ze een paar weken later ziet dan heb ik ze allang

    • Nee, dat kan blijkbaar gewoon! Wist ik ook niet, maar als je een goede status hebt, minimaal x aantal video’s en minimaal x aantal maanden bestaat, kun je dat gewoon aanvragen! Any time <3

  2. Schoesssss…. :D (I love shoes, maar dat wist je al haha) De enkellaarsjes vind ik echt het leukste. Mijn vriend zou mijn schoenenverslaving denk ik nooit ondersteunen ;)
    Ik zie trouwens de schoenen bij het begin van Youtube. Ennuh, kun je de tip over de stills misschien doorgeven… (A) liefs, Alette

    • Tuurlijk! Marije’s tip was het plaatje dat je wilt gebruiken heel lang door laten lopen aan het einde, dan pikt Youtube hem vanzelf op als still. Maar als je Youtube partner wordt, kun je zelf een plaatje uploaden en als still kiezen. Score!

  3. die wit zwarte en de beige die je voor jezelf hebt gekocht zijn echt super! ik zou dringend ook eens wat ballerina’s moeten aanschaffen :)

share the love...

