FOTD – butterflies & shy flamingos

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag heb ik een look gemaakt met paars, paars, nog meer paars, en een beetje roze. Het doet me een beetje aan een vlinder denken, ook al heb ik nog nooit een vlinder met paars en roze gezien… maar dat terzijde ;) Ik vind het een leuke lente look, die zacht is maar door de eyeliner toch spreekt. Kijk je mee?

Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt voor de look van vandaag. Ik ben alleen een beetje een sukkeltje, want ik kon de mascara die ik heb gebruikt niet meer vinden (de They’re Real van Benefit) en toen heb ik de Inimitable Intense van Chanel op de foto gezet, omdat het effect ongeveer gelijk is op mijn wimpers.

Ik ben begonnen met mijn vrolijke blosje, dat kreeg ik door een beetje shapen met mijn Cucuba bronzing poeder van Catrice, een beetje highlighter van The Body Shop en een kleurtje van de Pink Grapefruit Shake blush van Catrice. De blush kun je trouwens ook winnen!

Daarna waren mijn ogen aan de buurt. Ik begon, zoals altijd, met mijn Primer Potion van Urban Decay. Daarna deed ik mijn wenkbrauwen en fixeerde ik ze met de Anastasia wenkbrauwgel. Als laatste bracht ik het Golden Rose potlood aan op mijn bovenste waterlijn, en het Urban Decay potlood op de onderste waterlijn.

Daarna bracht ik de Sparkling Purple eyeliner van Make Up Studio aan en maakte er een subtiele wing mee.

Toen krulde ik mijn wimpers en bracht ik mascara aan.

Als laatste was het tijd voor de lippen. Ik koos voor deze zachtkoraalkleurige lipstick van Catrice, in Shy Flamingo. Volgens mij wilde iedereen die kleur hebben vorig jaar, en ik heb er echt moeite voor moeten doen om hem nog te krijgen! Ik besloot dat ik hem weer vaker zou moeten dragen en gelukkig paste de kleur ook leuk bij deze look.

En zo is het geworden!

Wat vindt jij van de combinatie van paars met roze? Raak je ook wel eens producten kwijt die je de dag ervoor nog hebt gebruikt? ;)

P.S. vanmiddag komt er nog een leuke winactie online, dus stay tuned!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

15 gedachtes over “FOTD – butterflies & shy flamingos

  1. ik ben een echte chaoot, ben altijd alles kwijt, ik heb een everyday toilettasje, maar omdat daar zoveel inzit valt er steeds de helft uit, die ik dan weer kwijt ben… en tis vooral erg met lipsticks, die duw ik overal, elke tas, zakje in vesten of jasje.. en als je dan haast hebt, al die plekken af om je lipstick te vinden…
    hele mooie look!

  2. Erg mooie look! En ik moet zeggen dat ik vaak genoeg dingen kwijt raak (en ze soms op de raarste plekken terug te vinden zoals in de koelkast bijvoorbeeld haha) dus ja ook weleens producten die ik de dag ervoor nog heb gebruikt. Hihi
    Ik ben benieuwd naar de winactie!!

    • Oh gelukkig! Ik heb nog nooit dingen in de koelkast teruggevonden, maar wel make-up in de kledingkast bijvoorbeeld… Het is een hele leuke winactie, dat kan ik alvast verklappen ;) om drie uur staat ie online!

share the love...

