Walibi – winactie gesloten

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Walibi, wie kent het niet? Het vrolijke attractiepark met het kangoeroetje, waar je hele dagen door kunt brengen in alle achtbanen, waterslides en andere attracties. Ook organiseren ze in Walibi Fright Nights in de laatste week van oktober (net voor Halloween), waar je je als horrorliefhebber goed kunt vermaken. Lees snel verder voor meer info en een hele leuke winactie!

Zelf ben ik al een poosje niet meer in een pretpark geweest, de laatste keer is echt jaren geleden… oeps! Vroeger ging ik wel heel vaak naar een pretpark, en dan vooral naar de Efteling omdat we daar redelijk dicht in de buurt woonden, maar toen ik wat ouder werd vond ik dat niet zo heel spannend meer ;) Mijn zusje gaat trouwens nog steeds heel vaak, en die is al vijftien, dus het is ook wel persoonlijk natuurlijk.

Ook ben ik naar andere parken geweest, zoals Six Flags, Warner Bros Movie World in Duitsland, en Disney World Parijs. Maar Walibi, daar ben ik nog nooit geweest, en daar mag van mij wel verandering in komen want het ziet er hartstikke leuk uit! Zeker zo’n Fright Night zou mij zeker kunnen bekoren, want als je me al wat langer volgt, weet je natuurlijk allang dat ik echt van horror hou. Maar ook de achtbanen zien er heel tof uit, daar word ik ook blij van ;)

Omdat Walibi het eens is met de uitspraak ‘hoe meer zielen, hoe meer vreugde’, mag ik een kaartje voor Walibi verloten! Het enige dat je hiervoor hoeft te doen, is hieronder een reactie achterlaten dat je meedoet en hierbij in het e-mailvakje een geldig e-mailadres achterlaten zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen. Ik zou het natuurlijk hartstikke leuk vinden als je me ook zou volgen op Bloglovin’, maar dat is niet verplicht.

De winactie zal drie weken lopen, en zal zaterdag 22 juni om 12:00 ’s nachts sluiten. Dan zal ik via de fruitmachine de winnaar bepalen en deze een berichtje sturen naar het opgegeven e-mailadres. Hou dat adres dus in de gaten! Als ik binnen een week geen reactie heb, zal ik een nieuwe winnaar uitkiezen.

Als je niet wint, niet getreurd! Walibi heeft constant leuke kortingsacties, die je bijvoorbeeld hier kunt vinden!
En je kunt natuurlijk ook nog steeds meedoen met mijn andere winactie, die je hier kunt vinden.

Ga jij wel eens naar een pretpark? Ben je weleens in Walibi geweest?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

13 gedachtes over “Walibi – winactie gesloten

  1. Wat een super leuke winactie! Uiteraard volgde ik je al via Bloglovin :)
    Als kind ging ik nooit naar pretparken, vooral omdat mijn ouders dat niet nodig vinden. Inmiddels ben ik 1 keer naar de Efteling geweest en 1 keer naar Six flags. Beide keren vond ik echt geweldig en ik doe dan ook erg graag mee met je winactie. :D

  2. Leukleuk!! Ik wil heel graag naar Walibi! Laatste keer was echt vier jaar geleden dus ik wil heel graag haha :-) Ik volg je uiteraard al via Bloglovin’:-)

  3. Nog nooit geweest! Maar ik hou van
    achtbanen en het lijkt me gezellig met
    een vriendin dus ik doe mee!
    Ik volgde je al op bloglovin’ en heb dit
    artikel geliked!
    xx

share the love...

