Filmpje – Ecoco cosmetic glove review

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Een poosje geleden ontving ik de Miss Lipgloss Goodiebox en daarin zat de Ecoco Cosmetic Glove. Hiermee kun je je make-up verwijderen met alleen wat water, en gebruik je dus geen reinigingsproducten en watjes meer. Score! Dacht ik. Ergens gaat er namelijk wat fout in dat prachtige proces. Benieuwd wat? Kijk dan snel de video!

Wat vindt je van deze video review? Heb jij ook de Ecoco Cosmetic Glove kunnen testen en wat vond jij ervan?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “Filmpje – Ecoco cosmetic glove review

  1. Hi Lidewij, leuk dat je ons succesvolle product de “Ecoco Cosmetic Glove” hebt ge-reviewed. Hier een antwoord namens Ecoco (voor jou en je lezeressen.. )
    Erg jammer te moeten vernemen dat hij niet goed schoon wordt. Even een korte toelichting: de speciale zachte microvezels zijn hol. Zij dringen diep in de poriën om het vuil (make-up) te verwijderen. Microvezels hebben de eigenschap dat ze 80% van het vuil loslaten als je het uitspoelt met alleen water. De rest moet verdwijnen in de witte was (samen met bijvoorbeeld de handdoeken mee wassen). Het wil nog wel eens voorkomen dat mensen de Glove eerst bevochtigen met een reinigingsmelk. Hierdoor lopen de zeer dunne vezels al vol met de melk en werkt als een soort blocker. Een “kleverige” substantie als gevolg welke er lastig uitgaat in de was. Indien er dan ook nog met wasverzachter wordt gewassen lopen deze vezels vol met de vulmiddelen van de wasverzachter (mais of iets dergelijks). Dan wordt het eerdere vuil opgesloten en blijft de Glove smoezelig. Ik kan verder alleen maar melden dat we een enkele keer een dergelijke klacht ontvangen en dan sturen wij gewoon gratis een nieuw exemplaar (en geven het advies om alleen met water te reinigen:) )Gelukkig hebben we duizenden tevreden gebruikers, is het een super oplossing voor make up verwijdering, hyper-allergeen en goed voor je portemonnee! Daarnaast natuurlijk goed voor milieu want je hoeft geen losse watjes/doekjes meer weg te gooien…. Mochten je lezers eens kennis willen maken…. we hebben een leuke zomer actie!
    http://www.ecoco-cosmeticglove.nl/actie

    • Hi Ecoco, wat fijn dat u reageert op mijn minder geslaagde ervaring met de Ecoco Cosmetic Glove! Ik zal deze tips zeker ter harte nemen en heb u ook een e-mail gestuurd.

  2. Dit leek me nou net zo’n handige oplossing. Jammer dat dat ding alsmaar vies blijft! Weet ik in ieder geval weer dat het niet mijn geld waard is!

share the love...

