NOTD – Butler Please!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Jongens, ik ben om. Ik hou van Essie! Naast de twee lakjes die ik al eens uit een box grabbelde, kocht ik laatst een Stylenomics lakje voor de helft, dat je kon zien in de shoplog van die dag. Maar ook zag ik toen Fiji, die ik later nog (door de regen, op de fiets!) ging halen. Gelukkig was hij er nog! Daarna kreeg ik natuurlijk weer de Essie-kriebels en ging ik wéér terug, en dit keer nam ik Butler Please en Dive Bar. Vandaag draag ik Butler Please op mijn nagels, and I’m lovin’ it!

Butler Please is een felle hemelsblauwe kleur die weer ontzettend van je nagels af glanst. Ook dit lakje dekt weer makkelijk in twee laagjes, en blijft zitten als een huis. En kijk nou hoe mooi!

Dat prachtige Essie logo in het glazen flesje blijft betoverend mooi.

Welke van mijn Essie lakjes vindt je het mooist? Heb jij een merk waar je onlangs helemaal verliefd op bent geworden?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “NOTD – Butler Please!

  1. Ik heb gister mijn eerste (!) essie nagellak gekocht. Ik ben zo benieuwd, heb ‘m nog niet uitgeprobeerd… De kleur die je nu ophebt vind ik ook echt to die for

  2. Ik ben verliefd!
    Ben ook helemaal verliefd op Essie, alleen die prijs he!
    En Hema nagellak is ook zo fijn en daar kan ik er 4 van kopen voor de prijs van 1 Essie. Dan is de keus bij mij snel gemaakt!
    Maar hier word ik wel heeeeeeeeeel blij van! Mooi!

  3. Ik zoek een blauwkleurig lakje en deze komt aardig in de buurt :-) ! Ik moet dringend nog eens langs de Kruitvat , hihi ;-)

  4. Ik ben laatst toch verliefd geworden op OPI, maar Essie is zeker ook een van mijn favorieten. Ik snap dat je de regen getrotseerd hebt voor dit lakje, want hij is super mooi! Is dit de kleur die je droeg op de bloggersmeeting? Want die vond ik ook echt geweldig

share the love...

