Review – Pupa Mascara

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Pupa Vamp! mascara

Voor vandaag heb ik de Vamp! mascara van Pupa gereviewed. De laatste tijd ben ik steeds meer producten aan het opmaken en daarna ga ik dus vrolijk aan de slag met nieuwe producten! Zo ook de Pupa Vamp! mascara. Ik had er al veel over gelezen en besloot deze mascara als volgende te gaan gebruiken en hem zelf ook uit te testen. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!

Behalve veel mooie wimpers zag ik ook veel spinnenpoten, en toen ik het borsteltje van de Pupa Vamp! mascara bekeek, zag ik dat het inderdaad een lastige mascara zou kunnen zijn. Het borsteltje is een klassiek haren-borsteltje en de formule is vrij dik.

Pupa Vamp! mascara

Ondanks de grootte van het borsteltje kan ik er toch goed mee werken. De huls zelf (en dus ook de lengte van het borstel-steeltje) is vrij kort omdat ik geen fullsize van de mascara heb, maar een luxe sample. Ik vind het iets minder prettig om mee te werken, maar niet extreem vervelend. En de formule en het borsteltje veranderen natuurlijk niet! Het borsteltje zelf is juist weer vrij groot. Niet zo groot als bijvoorbeeld de YSL Shocking mascara, maar wel groter dan ik gewend ben. Ook heeft Pupa’s Vamp! mascara een borsteltje met een soort zandlopervorm, extra wennen dus!

Pupa Vamp! mascara

Hierboven zie je mijn oog met en zonder mascara van de zijkant. Ik moet nog even wennen met dit soort foto’s maken, maar volgens mij zijn ze aardig gelukt ;) Ik heb op de linkerfoto’s geen mascara op en op de rechterfoto’s wel. Ik heb niets bewerkt (alleen een rood adertje wat minder aanwezig gemaakt) en mijn wimpers niet gekruld voordat ik de mascara opdeed. Dit doe ik normaal wel, dus de krul zal dan nog iets meer zijn. Zoals je ziet worden mijn wimpers aardig gekruld door de Vamp! mascara, daar word ik blij van!

Pupa Vamp! mascara

Nu het volume, en oh my, wat krijg ik volume van deze mascara! Ik heb wel voorzichtig gedaan met het aanbrengen van de mascara om spinnenpoten te voorkomen, en alsnog vind ik het volume goed aanwezig. De intens zwarte kleur in combinatie met volume en krul zorgt ervoor dat mijn wimpers hartstikke mooi worden! Hieronder zie je het verschil tussen geen mascara en Pupa Vamp! nog eens goed:

Pupa Vamp! mascara

Zoals je ziet krijg ik van de Pupa Vamp! een frisse oogopslag, vollere wimpers, meer volume, intens zwarte wimpers en een klein beetje extra lengte. De mascara is te koop voor 17,50 euro bij diverse parfumerieën en drogisterijen.

Pupa Vamp! mascara

Eindoordeel:

De Pupa Vamp! mascara is redelijk aan de prijs – maar laten we even eerlijk zijn, dat zijn ze bijna allemaal – en doet zijn werk goed. Ik krijg er goed zwarte wimpers van, een hoop meer krul, meer volume, en zelfs een beetje extra lengte. Het borsteltje heeft een aparte zandlopervorm en die had van mij eerlijk gezegd wel achterwege mogen blijven. Ik heb niet het gevoel dat het iets positiefs bijdraagt aan het effect, en omdat het borsteltje dus aan de uiteinden wat dikker is, vind ik het zelfs wat lastig om de wimpertjes bij mijn ooghoeken goed van mascara te kunnen voorzien zonder daar een spinnenpootspektakel van te maken. Maar het effect is grandioos, en dat is uiteindelijk wat telt. De Pupa Vamp! is redelijk duur, maar levert goed werk. Ik zeg: een yay!

Welke mascara gebruik jij op dit moment? Zou je de Pupa Vamp! willen proberen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

25 gedachtes over “Review – Pupa Mascara

  1. Pingback: Rituals… perfection volume mascara | so... Lidewij

  2. Pingback: Review – LOOkX ultra lash Mascara | so... Lidewij

  3. Ik vind deze ook ge-wel-dig! <3 Komt niet vaak voor, dat ik zo dol ben op een mascara. Hij gaf alleen af onder mijn ogen, na een paar uur.. en dat weerhoudt mij er toch van om de fullsize te kopen. Jammer! :(

  4. de foto’s zijn perfect hoor! en je ogen hebben zo’n mooie kleur <3 ik zou hem niet proberen want ik heb mijn all-time fav al gevonden haha (benefit they're real)

  5. Deze foto’s zijn echt hartstikke duidelijk en handig! Moet je echt vaker doen! De mascara ziet er wel heel mooi uit maar toch denk ik niet dat ik hem zal kopen. De Maybelline en Max Factor mascara’s blijven prima voor mij.

share the love...

