FOTD – Redtastic

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Oh yeah! Nieuw weer, nieuw haar en weer een nieuwe FOTD! Ik ben er helemaal klaar voor, kom maar op met die zomer :) Ik moet nog wel een beetje wennen aan mijn haar en daarom heb ik voor een rustige look gekozen. Kijk snel verder!

Hier zie je alle producten die ik voor deze look heb gebruikt. Zoals je ziet word ik steeds beter in niet zo belachelijk veel producten gebruiken!

Nu mijn haar echt rood is dacht ik dat het mooi zou zijn om ook een rode blush te gebruiken, namelijk de Ring of Saturn van MAC. Toch vond ik hem iets te rood en heb ik daarna ook nog wat van de Pink Grapefruit Shake van Catrice aangebracht. Dit vind ik samen wel lekker fris!

Daarna heb ik mijn ogen gedaan: zwarte eyeliner op de bovenste waterlijn, Sin van Urban Decay op de onderste waterlijn, en het turquoise kohlpotlood van Essence bracht ik lichtjes aan in de buitenste ooghoek, net onder mijn ogen.

Toen pakte ik mijn Book of Shadows 3 erbij. Eerst gebruikte in Sin als highlighter in mijn binnenste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot, toen Smog op mijn bewegend ooglid en Stray Dog in de arcadeboog.

Ik maakte de look af met mijn geliefde Urban Decay liquid eyeliner die helemaal kapot en bijna op is… Ik wacht al even op mijn Beautybay bestelling, en hopelijk komt die snel! Ook gebruikte ik een oude favoriet, namelijk de False Lash Effect Fusion van Max Factor.

Op mijn lippen wilde ik eigenlijk Candy Cane gebruiken van Sleek, maar omdat ik die de laatste tijd zo vaak heb gedragen dacht ik dat ik die vorige week ook al in de FOTD had gebruikt. Nee dus, oeps! Een mooie FOTD met de Sleek lipstick houden jullie dus nog tegoed, want het is een heerlijk kleurtje!

In plaats van Candy Cane ging ik voor een lipgloss van Catrice, namelijk Welcome to Pink Tropez, een lekker roze kleurtje, dat iets feller is.

Dit is hem dan geworden!

Hoe vindt je de look geworden? Ben jij ook wel eens helemaal verliefd op een lipstick?

P.S. Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat je een FOTD op zaterdag op mijn blog zult vinden. Ik merk dat ik steeds een beetje tegen die FOTD op zaterdag opzie, omdat ik zoveel andere dingen wil laten zien! Volgende week begin ik met een soort challenge voor mezelf en ga ik proberen looks die ik ergens heb gezien na te maken maar waarschijnlijk zal dit niet meer wekelijks zijn. Als jullie leuke ideeën of tips hebben, zijn die natuurlijk welkom! Dus zie je een leuke look, of heb je andere ideeën, laat het even weten!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

16 gedachtes over “FOTD – Redtastic

  1. Dat rood is zo levendig he :D staat leuk met een rode blush en fellere lip! Groene liner zou nu ook suuuupermooi zijn denk… leuk leuk!! ^_^ Kwou ook al een tijd naar rood gaan, das nog aan de juise kant van het kleurenspectrum om een job te vinden & niemand weg te jagen maar tegelijk ook zo vampy en vrolijk!! Dat of paars. Still doubting. :D

  2. Prachtige look heb je gemaakt. En ja ik ben ook wel eens verliefd op een lipstick. Op dit moment op Cremecup van Mac en een roze gloss van Evelien die in een beautybox ooit zat. Love the colors!

share the love...

