Filmpje – The Body Shop event goodiebag unboxing

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Wat een mond vol! Voor vandaag heb ik dus de goodiebag van The Body Shop uitgepakt voor de camera zodat jullie kunnen zien wat er allemaal voor leuks inzat. En ja hoor, de Body Shop heeft het weer geflikt! Een bomvolle goodiebag, zomaar. Dikke thumbs up voor TBS, dankjewel!

Ben jij ook naar het Get Ready for Summer event geweest van The Body Shop? En vindt jij mango en perzik stiekem ook hetzelfde ruiken? ;)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

19 gedachtes over “Filmpje – The Body Shop event goodiebag unboxing

  1. Pingback: The Body Shop Mango Producten | so... Lidewij

  2. Jeetje wat veel!! Leuk filmpje weer!
    Wat grappig dat je die mini’s voor je vriend mee hebt genomen! Die van mij zou dat nóóit op zijn gezicht smeren haha!

    • Dankje! En veel he! Sta er ook van te kijken ;) ehh mijn vriend vond ze bij nader inzien toch niet zo geslaagd, dus heb al wat anders voor hem meegenomen. Maar smeren doet ie wel :)

share the love...

