tag – and that’s who I am #1

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

smile at strangers

Voor vandaag heb ik de and that’s who i am-tag gedaan. Maar OMG, wat zijn daar veel plaatjes van! Ik had toen ik alles (jawel, als ik iets doe, doe ik het goed!) had bekeken ongeveer 200 plaatjes geselecteerd. Tja. Ik heb deze tag dus opgesplitst in maar liefst vier delen, en zelfs dan vind ik 50 plaatjes per keer bijzonder veel. Het is niet anders ;) enjoy!

contradiction

Terwijl ik de plaatjes aan het uitzoeken was, bedacht ik me dat ik wel een beetje vreemd ben. Ik ben ijdel, maar vind niet dat ik make-up nodig heb. Eh, wat? Ik ben onzeker, maar determined. Tja, what can I say? That’s who I am ;)

vain

right thing

doing nothing

writing

more

no make up

crazy

empathetic

peoplewatch

good with words

lists

don't know where

night owl

odd

crappy liar

En ben dus ook heel slecht in verrassingen plannen! Ik kan het gewoon niet voor mezelf houden, en mijn vriend ziet het bijvoorbeeld meteen aan mij als ik iets als verrassing voor hem heb gekocht…

hate holiday season

Ik ben niet zo close met mijn familie en de tijd rond Kerst is dan wel confronterend, helaas.

there for people

don't drive

Not yet :(

evanescence

De eerste band die ik live zag! I was thirteen and I loved it.

motion sick

love young

kids

own person

words

little things

friendly

classical music

smile

snuggle cat

sci-fi

don't give up

accents

photos of everything

forever after

determined

dimples

presents

x-men

grudges

good friend

stereotypical

bundle up

role playing

The online kind :)

control laughter

loyal

worth it

cycle

person for life

frustrated

cliffhangers

Welke uitspraken kun jij je in herkennen? Hebben we veel met elkaar gemeen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

18 gedachtes over “tag – and that’s who I am #1

  1. geweldige tag is dit, ik herken veel. Ik ben ook een slechte leugenaar en ik heb het ook met mijn vriend als ik een verassing heb dan heeft ie het te snel door. Of als ik hem voor de gek wil houden ook

  2. Wat een super leuke post! Inderdaad heel herkenbaar somige dingen :)

    Trouwens… je zou mee moeten doen aan mijn give-away :D!
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline

    • Haha, wat grappig dat jij dat vindt! Ik wil ook wel zorgen hoor, het liefst heb ik later 20 mentorklassen, maar eigen kinderen… Lijkt me zo raar! Ik zou bijvoorbeeld ook best eicellen willen doneren, maar vind het zo’n raar idee dat ik dan ‘kinderen’ zou hebben…

  3. Jaaaaaaaa, de and this is who I am tag!!!! Love it!
    Ik denk dat we in sommige opzichten wel op elkaar lijken! Ik heb ook echt een hekel aan de feestdagen, vreselijk! Ook houd ik van schrijven, iets wat ik mijn hele leven al doe (natuurlij niet heel gek, gezien we allebei een blog hebben…)
    Ik ben wel benieuwd van welke online role playing games jij houdt!

    • Wow, je bent enthousiast! Wat leuk :D ik heb heel lang WoW gespeeld, en GW2, en Tera en tussendoor ook nog even Rift en de FF mmo. Nu even niks, maar ik vind het wel jammer dat de nieuwe FF mmo pas komt in eind augustus, als ik met mijn drukke stagejaar begin :( welke vindt jij leuk dan? Wat grappig dat jij daar ook van houdt!

      • Nou, ik zelf houd er niet zozeer van, maar met een broertje, vriend en veel studenten die ik begeleid die allemaal van games houden ken ik wel vrij veel games. WoW en GW vind ik er altijd wel leuk uit zien moet ik zeggen :)

        Ennuh, ja ik ben altijd enthousiast. Voral bij de this is who I am tag :D

  4. Leuke dingen heb je uitgezocht meis! En wij zijn ontzettend verschillend volgens mij, maar ja, ik herken toch veel plaatjes! Maar ik heb dan ook een lerarenopleiding Engels gedaan dus zo ver zitten we niet van elkaar vandaan;).

share the love...

