New in: Supertrash horloge

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Wowie! Sinds ik een jaar of elf ben en geen Donald Duck horloges meer draag (verder trouwens niets tegen DD, I love die gekke eend!), heb ik geen horloge meer aangeraakt. Als ik heel eerlijk ben, snapte ik ook niet zoveel van die mensen die bergen met geld uitgaven aan een ding waar je op ziet hoe laat het is. Ik bedoel, daar heb ik toch ook mijn telefoon voor?
Sinds kort ben ik hélémaal om: sinds ik dit prachtige Supertrash horloge kreeg van mijn vriend. Klik snel verder voor een overload aan eyecandy!

Om te beginnen is het doosje alleen al supermooi, en ik heb er een beetje moeite mee om hem echt op te ruimen en dus een beetje uit het zicht te zetten. Het is echt zo’n chique doosje!

Het horloge wordt beschermd door een stofdoekje, en in de kartonnen doos waarin het horloge aankwam (mijn vriend had hem via internet besteld) waren ook maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat zelfs het doosje niet zou beschadigen. Pluspunten voor sis enzo, waar hij ook nog eens afgeprijsd was!

Het horloge zat in het doosje op zo’n schattig kussentje :) Ik vind het trouwens lastig het roségouden kleurtje van het horloge goed op de foto te krijgen, want zo roze als hij op de webshop lijkt is hij in het echt niet, maar hij is wat meer roze dan mijn foto hierboven.

Het kussentje is trouwens kitten-approved ;)

Omdat ik mijn horloge niet in een winkel heb gekocht maar via internet, moest hij wel nog even op maat worden gemaakt. Maar liefst vier schakels konden uit het bandje worden gehaald, en daarvoor wil ik even complimenten geven aan de Anny van Buul winkel in Den Bosch. Ik was namelijk eerst naar een chique juwelier gegaan die me eerst tien minuten liet wachten, om me daarna te vertellen dat ze het materiaal niet hadden om mijn Supertrash horloge kleiner te maken. De lieve meiden bij Anny van Buul vertelden me dat zij het wel konden, ook al verkochten zij ook geen Supertrash horloges. Voor 2,50 werden er vier schakels uitgehaald, en de volgende week werd er voor niets weer een schakel teruggezet, omdat hij toch een beetje klemde.

En nu zit hij perfect! Ik vind vooral het parelmoer wijzeplaatje erg mooi, dat geeft het toch iets speciaals zonder heel bling te zijn. Ik hou namelijk niet echt van steentjes of ander soort bling op mijn horloge, en het was even zoeken voor ik echt een mooi horloge had gevonden voor mezelf. De Michael Kors horloges vind ik ook prachtig, maar toch wat druk omdat die ook de datum weergeven. Dit ST horloge is vrouwelijk, maar toch niet fijntjes en ik vind hem prachtig!

Ik ben er heel blij mee, en begin er echt al aan te wennen dat ik niet telkens mijn telefoon te voorschijn hoef te halen om te zien hoe laat het is. Best fijn eigenlijk ;) En ik voel me een stukje volwassener, met een echt grote-mensen horloge, hoe raar dat ook mag klinken ;)

Heb jij een horloge? Hou jij wel van bling aan je pols?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

20 gedachtes over “New in: Supertrash horloge

  1. haha ik ken dat, ik heb n heleboel horloges, maar heb ze eigenlijk nooit om…
    mijn pols is ook voor de meeste horloges te klein, dan steekt de wijzerplaat uit en dat vind ik echt superlelijk..
    staat je mooi :)

share the love...

