Personal Photos #4

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Het is tijd voor personal photos! Ik begin met heel veel foto’s van Lummeltje, want wat kan dat beesie toch drollig kijken ;)

Hier ligt hij te slapen in de Miss Lipgloss Goodiedoos. De goodies zijn er gelukkig al uit ;) // Hier kijkt hij gewoon drollig // Bol buikje :) en smeerkaas op z’n neus… // Lekker slapen in een bedje van badjas.

Nog meer slapen, nu in de droger // Ik heb hem in bed ingestopt, vond hij geen probleem! // Een baby-slakje in de tuin! Check nou hoe klein, zo poepig! // Iets minder poepig vind ik dit enorme nest babyspinnetjes… Ik vond zo’n zelfde nestje in mijn fietsbel (!) en die mocht mijn vriend toch even opzuigen met de stofzuiger voor ik ging fietsen.

Food! Mijn vriend was jarig en we aten taartjes hier. // Yum, lekker groentepannekoek eten! // Ik vind die tekstjes op de Mona toetjes zo grappig! // En yum, wat is die Brownie pudding toch lekker! Wel heel machtig ;)

Aardbeien! Iemand die ik ken kent heel veel boeren hier in de buurt die doosjes van een pond verkopen voor een euro. Score! // Diezelfde mensen verkopen ook kleine bakjes framboosjes voor een euro. Frambozen! Die vind ik zó lekker. Ik heb echt gesmuld van dit bakje! // En ja, ook kersen kun je er krijgen! Superlekker! // Mijn vriend zag iets vreemds toen we Ellen aan het kijken waren. Check het shirt van die man! :O

Preview van Candy Cane van Sleek, het is zo’n prachtige kleur! // En ’s avonds zat hij nog gewoon op mijn lippen! Daar word ik blij van :) // Mijn haartjes in de verf… dit was zó ontzettend oranje, niet normaal! // De rommel die achterblijft als ik een filmpje heb opgenomen… Die ik trouwens nooit op wil ruimen.

Heb jij ook nooit zin om de rommel na een filmpje of look op te ruimen? Eet je ook zoveel fruit nu het warmer is?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

22 gedachtes over “Personal Photos #4

  1. Lidewij straks komen die spinnetjes uit de stofzuiger gewandeld….
    Damnnn, pond aardbeien voor een euro en een bakje framboos ook een euro, woonde ik maar in de buurt van die boeren, dan had ik elke dag genoten van vers fruit.

    • Ewwww, nu ben ik bang! Maar spinnen stikken toch als de zak vol zit? Ew in elk geval! En bedankt voor de waarschuwing ;)
      Ik voel me gezegend met mijn fruitjes!

      • Ik heb weleens meegemaakt dat er een spin uit de stofzuiger kwam lopen. Maar ik hoop voor jouw dat ze gestikt zijn. Weet je dat spinnetjes in en rond het huis juist goed zijn, eten alle andere vliegjes op zoals muggen…I Love Spinnen(tjes)

      • Eeks wat eng! Ik vind spinnen in en om het huis prima, maar niet met een invasie van 100 tegelijk ;) van die hooiwagens die rustig in een hoekje zitten mogen van mij ook blijven hoor!

  2. Awww in bed stoppen vond ie niet erg. :D *kat kijkt naar de camera zo van “wat?”* en zooo leuk dat jij gewoon willekeurig filmpjes opneemt he! Soort van vlogs! You’re so good at this!!

  3. ik moet ook altijd lachen om die mona teksten, hoe verzinnen ze ze toch steeds. en die reclame dat dat jongetje zn vogel gaat hypnotiseren?! superawesome…

    Leuke fotos, ik blijf fan van je kat <3
    en in de zomer eet ik bijna alleen nog maar fruit, ik kan dan geen warme hap door mn keel krijgen.

  4. Leuk om te lezen!

    Wat een leuk katje heb je. Kan echt blij worden van de streken van katten hihi.

    Fruit, ik hou ervan. Ik zorg nu ook dat ik veel frambozen, aarbeien en kersen eet. En die haal ik dan ook t liefst bij de boer. En die zijn meestal veel lekkerder dan uit de supermarkt.

share the love...

