NOTD – Essie Dive Bar

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Een poosje geleden alweer kocht ik dit lakje van Essie, Dive Bar. Het is een hele donkere kleur die wel wat wegheeft van een duochrome kleurtje. Eerst mocht ik hem niet kopen van mezelf, omdat ik dacht dat hij teveel op Genius in a Bottle van Catrice zou lijken, maar niets is minder waar! Kijk snel mee voor swatches van dit mooie lakje!

Zoals je ziet is het een heel donker kleurtje, dat me doet denken aan Stylenomics van Essie. Dat was een hele donkergroene kleur, en dit lijkt wel de blauwpaarse variant hiervan!

Deze foto heb ik expres wat overbelicht zodat de shimmers en de aparte gloed goed zichtbaar zijn. So pretty!

Het is een mooi kleurtje, dat ondanks dat het geen duochrome lakje is, toch in elk licht weer een beetje anders is. Wel vind ik het jammer dat al die mooie shimmers en effecten die je in het flesje ziet, niet echt tot hun recht komen op je nagels. Waarschijnlijk komt dit doordat het lakje op je nagels heel donker wordt, en alle prachtige effecten dan niet meer te zien zijn. Jammer, maar het is alsnog een mooi kleurtje!

Ben jij weleens teleurgesteld door een lakje? Wat vindt je van Dive Bar?

Liefs,
Lidewij

16 gedachtes over “NOTD – Essie Dive Bar

  1. Ik ben toevallig afgelopen week heel erg teleurgesteld door Essie. De kleur kwam absoluut niet overeen met de kleur die ik op de foto zag ( ik bestelde ‘m via het internet). En voor dat geld vind ik het best zonde. Maar ik vind dit lakje van jou wel erg mooi.

  2. Jammer dat je er niet zo happy mee bent…Ik vind het een heel mooi kleurtje :-) Jeppie, ik ben ook wel eens teleurgesteld in een nagellak :-( Dan ligt het meestal aan de shimmers die er of te veel inzitten of te weinig…

share the love...

