New in: Sleek Candy Cane Lipstick + mini review

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Oh la la, in de Miss Lipgloss Goodiebox die ik een maandje geleden uitpakte, vond ik een lipstick waar ik meteen verliefd op was. Meteen! Dat gebeurt niet vaak, maar deze lipstick van Sleek genaamd Candy Cane zorgde toch echt voor hartjes in mijn ogen. Kijk snel mee voor meer eye candy van Candy Cane!

We beginnen maar meteen met een fullface, want oh, wat vind ik Candy Cane leuk staan! Kirsten riep al meteen (en daarna nog vier keer, haha) dat het echt een kleurtje voor mij is, en ze heeft zó gelijk! Ik ben dól op zulke lekkere felle kleurtjes, en durf ze ook steeds beter te dragen. Oh yeah :)

Hier een foto die ik met mijn iPad heb genomen, die de felheid nog een tikje beter laat zien. Wowsa, zou Carrie Bradshaw zeggen.

Hoewel het doosje een klein beetje beschadigd was toen het bij me aankwam – helaas bieden die roze frutsels toch niet de bescherming die nodig is voor zo’n delicaat dingetje – kun je nog wel zien hoe leuk de verpakking is!

Candy Cane, nummer 773, pleased to meet you! De lipstick is sheen, maar toen ik het niet goed had gelezen dacht ik even dat er sheer stond. Ik vond het al vreemd, want hij zag er super fel uit! Toen ik hem opdeed las ik het doosje nog eens goed en zag ik dat er sheen stond, lekker veel glans dus! Sheer is hij zeker niet, want zo’n felle kleur met zoveel dekking heb ik nog nooit gezien ;)

De ingrediënten van de lipstick. Hij is blijkbaar ook in een matte versie beschikbaar, maar ik heb de glanzende versie. Ik heb niet echt verstand van ingrediënten van lipstick, maar castorolie, was, en jojobaolie zien er in elk geval goed uit.

De lipstickhuls zelf ziet er een beetje chique uit door het matte zwart, maar ook speels omdat het zo’n klein dik dingetje is. De meeste van mijn lipsticks zijn wat langer, maar deze is wat kleiner en ovaal en lijkt dus een beetje dik. Leuk!

In de kleur van de lipstick staat aan de onderkant ook nog eens welke lipstick het is, handig!

Ja, ik ben zeker blij met deze kleur! Ik heb hem al zoveel gedragen dat ik de tel nu al kwijt ben. En het beste? Hij blijft de hele dag zitten! Zo halverwege de dag, als ik veel heb gegeten, voelen mijn lippen soms wel wat droog aan, maar een extra laagje Candy Cane doet dan wonderen. Of een beetje lipbalsem natuurlijk! Candy Cane overleeft maaltijden en drankjes met zo’n gemak dat hij me echt verbaast. Ik ben heel blij met het kleurtje en zal hem zeker nog vaak gaan dragen!

Heb jij ook één kleurtje dat je heel vaak draagt? Wat is jouw lievelingslipstick?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

22 gedachtes over “New in: Sleek Candy Cane Lipstick + mini review

  1. Pingback: Tag – 38 beauty questions | so... Lidewij

  2. wat een heerlijke felle kleur! hij staat je fantastisch! as always of course, want jij bent gewoon een ontzettend knappe dame, maar toch heel leuk kleurtje ook :D

share the love...

