Filmpje – shoplog/giftlog H&M, Etos, MAC, Teeez!, Golden Rose, de Kwast & Urban Decay

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Girls! Ik heb weer heerlijk geshopt! Na twee keer (oké, drie) toch lichtelijk geïrriteerd te zijn over het tempo waarmee mijn bestellingen geleverd worden, heb ik ze nu dan toch allemaal binnen! Ik heb het natuurlijk over al het spul dat ik laatst besteld heb!

Het begon allemaal met de H&M, waar ik mijn mandje weer eens goed volgooide, twee weken wachtte op mijn bestelling en deze vervolgens volledig retourneerde. Say whut? Yup, er waren helaas maar twee dingen die ik leuk vond, en daarvan was er één beschadigd. Dus alles teruggestuurd, en dat ene andere item opnieuw besteld natuurlijk, met nog wat andere spulletjes erbij! Weer twee weken gewacht (oké, misschien vijf dagen) en alsnog een hoop teruggestuurd, maar ook veel gehouden deze keer! Het item dat ik nogmaals had besteld was trouwens een blazer die ik, jawel, niet laat zien omdat ik per ongeluk de verkeerde heb besteld… no comment ;)

Ook won ik maar liefst twee winacties! Eéntje bij Stella van inclassable, en ééntje bij Alette van Blissfulbeauty. Thanks, meiden!

En alsof het allemaal nog niet mooi genoeg was kreeg ik nog eens een MAC pigment cadeau van een vriendin. Zomaar! <3

Oja, en ik had zelf nog wat geshopt… ik zou zeggen: enjoy en maak er een mooie zondag van!

Wat heb jij onlangs geshopt? Ga je net als ik best wel los bij H&M?

Liefs,

Lidewij

13 gedachtes over “Filmpje – shoplog/giftlog H&M, Etos, MAC, Teeez!, Golden Rose, de Kwast & Urban Decay

  1. He, dingen die je krijgt horen niet in een shoplog he. Oke. Bofkont. Ik denk dat ik uniek ben als het om de h&m gaat. Ik heb zelfs een klein beetje een hekel aan de h&m… Zijn we nog steeds vrienden dan?

  2. Ik moest ook echt aan Sin denken met die pigment, grappig he ;p Flink in de prijzen gevallen, hele leuke dingetjes allemaal! Je horloge is trouwens zo mooi <3 De print van de kokerrok vind ik juist heel mooi bij je huid staan en dat eerste jurkje ook :) Arrghh je moet me echt een keer helpen met kleren kopen. OOTD is een goeie

  3. Leuk filmpje! Vooral de kleding die je bij de H&M hebt besteld vind ik leuk. En inderdaad, dat rode/roze kanten jurkje wil ik nu ook haha. Het bloemetjesrokje vind ik ook erg leuk (maar ik moet zeggen dat ik wel vaker kleding heb die mensen juist wel of juist niet mooi vinden)
    En jaa leuk, OOTD :D
    De Jolly jewel lakjes vind ik helemaal geweldig (vandaar ook mijn winactie) maar helaas chippen ze als een gek inderdaad. Bij mij vaak al de eerste dag. Dat is wel echt stom

  4. wauw dat pigment van MAC! ik ben benieuwd naar een look ermee, de kleur is echt prachtig.. wat een lieve vriendin heb jij :D

  5. Super leuk dat je twee winacties hebt gewonnen :D Dat nagellakje is zo onwijs leuk! Ik ben heel benieuwd naar hoe die eruit ziet :) En wat lief dat je van die vriendin een pigment hebt gekregen! Die witte trui die Vera ook heeft is leuk :) Dat rode kanten jurkje wil ik nu ook haha die is zo tof!

share the love...

