FOTD challenge – blue monday

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Dit is hem dan, de eerste nieuwe FOTD challenge! Toen ik de Body Shop goodiebag kreeg vond ik daar een Glamour in, en die stond natuurlijk vol leuke plaatjes. Ik kwam er bovenstaande look tegen, en aangezien ik al wat langer een felle eyeliner wilde proberen, besloot ik die na te maken!

Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt om de look mee na te maken. Je begrijpt wel dat ik heel blij was met het blauwe Urban Decay Chubby potlood ;)

Om de zomerse feel te creëren heb ik vooral heel veel bronzer gebruikt, ook als blush. Over de bronzer heb ik nog wat Dancing Nymph van Catrice aangebracht, en daarna heb ik mijn jukbeenderen nog van wat highlighter voorzien. Mijn wallen en enkele oneffenheden heb ik netjes weggewerkt met de Catrice concealer.

Daarna ging ik met die heerlijke kleur aan de slag! Op mijn ogen heb ik niets gebruikt, behalve wat basis en de blauwe kleur. Daarvoor gebruikte ik het Urban Decay potlood in Clash, dat ik met mijn dunne Bobbi Brown kwastje aanbracht. Daaroverheen depte ik wat Vanessa’s Paradise van Catrice. Op mijn onderste wimperlijn bracht ik Sin aan, en op de bovenste koos ik vandaag voor Clash. Daarna krulde ik mijn wimpers en bracht ik de Max Factor False Lash Effect aan op mijn bovenste wimpers en The Body Shop Divide & Multiply op mijn onderste wimpers.

Het model op mijn inspiratiefoto heeft best wel nude-achtig roze lippen en eerst had ik het briljante idee om concealer op mijn lippen te gebruiken, maar dat was niet zo geslaagd ;) In plaats daarvan koos ik voor de Glossybox lipstick in Glossy Pink met daaroverheen een laagje Teeez! in Smooth.

En dit is wat ik ervan heb gemaakt! De expressie is niet helemaal geslaagd, maar met mond open zie ik er nu eenmaal niet heel charmant uit ;)

Wat vindt je van dit idee om telkens een look na te maken? Vindt je het stipje onder mijn oog geslaagd? Ik vind het wel wat hebben, maar mijn vriend vond er niet zoveel aan ;) let me know!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

15 gedachtes over “FOTD challenge – blue monday

  1. Leuke EOTD!!! En de challenge om een look na te maken vind ik ook heel erg leuk :)
    Ik ben het met bovenstaande reacties eens dat ik het zonder stipje waarschijnlijk mooier had gevonden, maar de verdere look vind ik heel erg geslaagd :) Leuk! Ik kijk uit naar meer van dit soort artikelen :)

  2. Het stipje vind ik ook niet helemaal geweldig, maar het blauw staat je wel erg goed en je wing is prachtig gelukt! Ik ben alvast voor meer nagemaakte looks :)

share the love...

