TAG – and that’s who i am #2

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

nice to everyone

Hier is hij dan! Het vervolg op het eerste deel van de and that’s who i am-tag die ik vorige week vrijdag liet zien!

car rides

Zelfs al word ik wagenziek ;)

star wars

best bf

lost in thoughts

stop bullying

bilingual

interest

logical

protective

walk-in closet

teach

world is mad

short hair

reserved

inspire

the best

successful

grandparents

apologizing

vintage cars

sibling

Toen ik jonger was, waren mijn ouders pleegouders en ik heb eens een ouder broertje gehad voor een jaar. Daarna kwam mijn zusje, maar die is er gelukkig nog steeds <3

new things

strange things

talk in sleep

silence

changed

middle child

blessed

discrimination

best out of life

dreams goals

people pleaser

don't believe it when they say it

different

perfect

video games

Maar dat hadden jullie natuurlijk allang door, met alle series die ik volg en films die ik kijk ;)

world

parents

gangnam

walking dead

clowns

grew up fast

mature

stubborn

mac cheese

love

bite lips

tim burton

Ben jij ook eigenwijs? ;)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

16 gedachtes over “TAG – and that’s who i am #2

  1. Blijft een leuke tag om te volgen. Ik betrap mezelf er wel op dat ik heel veel herken maar nu bij schrijven even niet meer weet wat het ook alweer was. Maar het geeft wel mooi je eigenschappen weer! Ik ben ook bang voor clowns iell!!

  2. Bij heel veel dingen dacht ik ‘oh dat had ik niet gedacht bij jou’. Sommige plaatjes zijn wel wat ‘diepgaander’ dan andere, zo leer je iemand toch wel wat beter kennen.

  3. ik zit ook heel graag lang in de auto :D als we naar italie gaan zitten we steeds 15 uur in de auto en iedereen verklaart mij voor gek maar ik vind dat echt heerlijk :D

share the love...

