Review – Essence Studio Nails Manicure

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Er is een duo op de markt dat je voor een heel klein prijsje hele mooie French Manicure nagels geeft, en ik heb ze gevonden! Het zijn de lakjes van de Essence Studio Nails 2-step manicure. Een hele mond vol, maar ze werken fijn!

Deze twee dunne flesjes zorgen samen voor een mooi French Manicure effect op je nagels, en ook nog eens zonder veel moeite. Je lakt eerst je nagels met stap 1, dat is de verhardende basecoat. Hierna breng je stap 2 aan, de glanzende topcoat. Voor ik doorhad dat het echt een setje was, dacht ik dat het om een gewone base- en topcoat ging en gebruikte ik ze ook zo. Dat gaf alleen geen mooi effect! De basecoat werkt wel goed, maar is wel wat troebel. Omdat het een basecoat is zie je daar echter niets van, maar de topcoat is ook troebel en het effect dat dat over je gekleurde lakje geeft is niet zo mooi. Gebruik ze dus echt samen!

Hier zie je het effect op mijn nagels: subtiel, maar mooi. Wel zie je iets dat op kleine krasjes lijkt in de lak, net alsof ik niet lang genoeg heb gewacht met door mijn haren gaan. Het zouden ook de fibertjes kunnen zijn die mijn nagels sterker maken, maar alleen van héél dichtbij zie je die dus, zo met het normale blote oog valt dit niet op.

Met dit setje op voelen mijn nagels ook iets harder aan en ze zien er heel mooi en verzorgd uit. Ik vind dit bijvoorbeeld een mooie manicure om te dragen naar een zakelijke afspraak, of bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek. Maar ook ‘voor zomaar’ vind ik het wel mooi. Toch verzorgde nagels en nagellak op, maar niet van die felle kleurtjes. I like!

Eindoordeel:

De lakjes van Essence kosten 1.89 euro per stuk, dus voor een heel klein prijsje heb je al zo’n groots effect. Ik ben fan! Van mij krijgt het Essence Studio Nails 2-step Manicure Duo een yay!

Welke base- en topcoat gebruik jij? Draag je ook weleens een no-nailpolish-manicure (net als een no make-up make-up)?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

15 gedachtes over “Review – Essence Studio Nails Manicure

share the love...

