Review – Qiriness Le Wrap Exfolys gezichtsmasker

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag heb ik een review van een gezichtsmasker dat heel veel dames en meiden sinds kort hebben: het Qiriness Le Wrap Exfolys uit de Miss Lipgloss Goodiedoos. Ik heb het nu een aantal keer gebruikt en ga er vandaag mijn mening over geven!

De verpakking vertelt dat het een Radiant Buffing Mask is, dat hypoallergeen is en geen parabenen bevat. Ook vind ik de verpakking mooi: lichtroze en niet teveel poespas. Er staat op wat voor product het is en wat het doet, en hopelijk heeft het masker zelf ook niet zoveel poespas. Laten we naar de ingrediënten kijken!

Die zien er goed uit! Ik zie geen bestanddelen die ik ken die slecht zijn, maar wel heel veel ingrediënten die ik niet ken. Dat komt omdat ik niet vaak naar de ingrediënten van maskers kijk, maar ook omdat dit een heel ander soort masker is dan de maskers die ik normaalgesproken gebruik.

Dit is wat Qiriness zelf zegt over het masker:

The secret to a healthy glow, this pearly white mask is an indispensable geste to activate microcirculation and exfoliate the skin for an improved cellular renewal. This dual action enzymatic and mechanical buffing cream, with its non-abrasive structure, smoothes on gently to prepare and strengthen the skin to be more receptive to treatment cares.

Enzymatic Peeling: Keratoline, a yeast extract actively exfoliates the skin.

Matifying: Rice starch for a shine-free finish.

Soothing: White Lily extract to calm and appease the most sensitive of skins.

Results: A refined, smooth and soft skin texture and a radiant and mat complexion leave a polished finish and ad invigorating feel.

Volgens Qiriness kun je het masker aanbrengen, 30 seconden laten zitten, en dan eraf ‘flaken’ door met je handpalmen over je gezicht te wrijven. Ik heb echter ondervonden dat het wel een tikkeltje langer duurt dan 30 seconden, zeker als je net uit de douche komt (wanneer ik mijn masker over het algemeen aanbreng). Het masker moet iets droog worden, en dan kan het eraf worden gerold. Bij mij duurt dit 3-5 minuten.

Op de tube zelf staat nog dat je met een gevoelige huid het masker af kunt spoelen met water, en voor een extreem gevoelige huid zou ik dat ook aanraden. Je oefent toch best wat druk uit op je huid met dat rollen, en als je huid heel gevoelig is, kan deze daar geïrriteerd op reageren.

Eindoordeel:

Het Le Wrap Exfolys masker van Qiriness is een leuk, apart masker. Je brengt het aan, wacht even, en rolt het er daarna in kleine stukjes vanaf. Het lijkt een beetje op kleine stukjes gum die eraf rollen als je heel veel uitgumt. Op je huid heeft dit als effect dat het je poriën redelijk goed leegslurpt, en ook je doorbloeding wordt goed gestimuleerd. Het masker is vrij duur, namelijk 34,95 euro, maar je doet er onwijs lang mee omdat je maar weinig nodig hebt – hoe dunner het laagje, hoe sneller je kunt beginnen met rollen en dat is waar dit masker om draait. Mijn huid reageert heel goed op Qiriness Le Wrap Exfolys en is zichtbaar opgeknapt na een behandeling met het masker. De prijs is heel hoog, maar voor mij is het toch een yay, puur door de fantastische werking!

Heb jij Le Wrap Exfolys van Qiriness ook? Wat is je favoriete masker?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

12 gedachtes over “Review – Qiriness Le Wrap Exfolys gezichtsmasker

  1. nadat dit op beautygloss voorbijkwa (echt al een jaar geleden) wou ik dit meteen hebben, maar de prijs houdt me toch altijd wat tegen

share the love...

