Filmpje – Opgemaakt Juni

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Voor vandaag heb ik een opgemaakt filmpje opgenomen! Alwéér heb ik superveel opgemaakt, maar ook zitten er dingen bij die ik weg moet doen omdat ik ze niet meer verder kan gebruiken. Helaas, pindakaas :(

De kat ligt lekker in beeld aandacht te vragen als extraatje, hihi. Ergens halverwege kijkt hij ook heel spooky ineens recht de camera in, niet schrikken!

Enjoy!

Heeft jouw huisdier ook weleens zulke streken? Heb je een van mijn opgemaakte producten weleens gebruikt?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “Filmpje – Opgemaakt Juni

  1. “Loop maar lekker die kant op ja” haha :D dat rood haar zooo goed he! :) Echt n goeie keuze!
    En die dramatically different lotion van Clinique ben ik ook gaan halen omdat er zo over geraved werd.. maar zoveel doet ie inderdaad ook niet vindik. :/ Daarnaast ben ik er ook nog ns over in een discussie geraakt in de winkel toen omdat die vrouw het maar niet los wou laten, elke keer dat ik moisturizer zei MOEST ze zeggen “maar het is er geen”.
    Zooo lang dat dat geduurd heeft voor ik uitgelegd kreeg welk flesje ik wou. -_-‘ Nou ja, in ieder geval niet spectaculair nee, agreed. :D

  2. Leuk filmpje. Ik gebruik ook de Clinique Moisturizing Lotion en ik ben er dol op. Ik gebruik hem om mijn gezicht te hydrateren en daarna doe ik nog een dag- of nachtcreme op.

  3. Het is ook echt stom bedacht die potjes nagellak. Eigenlijk zou de inhoud in een punt moeten lopen (soort uitsparing voor je kwastje met als voordeel dat je alles uit het potje kan halen omdat de ‘restjes’ natuurlijk ook naar de punt lopen) maar de onderkant nog wel vierkant zodat het potje wel kan blijven staan.
    Maar nu verdienen ze er natuurlijk lekker mee want is het potje op de helft dan moet je alweer een nieuwe kopen ;).

    Leuk filmpje weer.

  4. Leuk filmpje! Wat heb je veel opgemaakt :)
    Zonde van die topcoat!
    Met je lakhand kun je misschien tijdens het dopen van het kwastje het potje kantelen, meestal werkt dat bij mij wel om ‘m nog iets verder op te krijgen ;)

  5. wauwie je ziet er super uit! heel naturel maar wel stralend. Ik weet niet wat je anders hebt gedaan maar het gaat je heel goed af :D ik vond die dramatically different ook niet zo heel erg goed

  6. Leuk filmpje! Lekker veel opgemaakt dit keer. Ik heb dat trouwens ook hoor met mijn Too Faced shadow insurence maar het ligt er maar net aan of ik hem ondersteboven zet of gewoon rechtop zeg maar, en als het gebeurd dan schud ik er even mee en dan is het weer helemaal goed! Maar jij vind die van Urban Decay dus veel beter? want ik twijfel nog steeds of ik die ook moet kopen als die van too faced op is.

    • Zelfs met schudden krijg ik het niet meer voor elkaar :( misschien is die van mij ondertussen ook wel te oud hoor, dat kan ook. Maar ik zou zeker voor UD gaan als deze op is! Vind hem qua werking ongeveer hetzelfde maar geen gedoe met schudden iedere keer.

  7. Ik heb ook wel es gehad dat ik iets kapot draai, hehe. Als je de primer potion doorzaagt kun je er nog heel veel spul uithalen. Leuk fimpje weer! Yay voor kat! Ik vond Too Faced SI niet zo heel geweldig en hij rook gek?

    • Hij ruikt inderdaad ook niet naar roosjes, maar werkte wel oke. Alleen dat gedoe met die substantie werd ik helemaal gek van. Wil je ’s morgens een leuke look maken, sta je eerst een kwartier met je oogschaduwbasis te schudden..yeah right.
      Ja, Lummeltje zag ik pas toen ik klaar was met opnemen en tijdens het terugkijken zag ik pas wat ie allemaal had gedaan. Sneaky ;)

share the love...

