TAG – and that’s who i am #3

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

compliment

Deel drie van de tag! Ook hier vindt je 50 plaatjes die iets over mij zeggen. Enjoy!

spirited away

dorey

adventure

baking

grammar

distracted

De allereerste film die ik in de bioscoop zag was Pocahontas!

animals

hazel

dutch

family

make up

popcorn

worry

followers

grown up

awesome

child gay

published

poetry

music

batman

suicide

planet

no father

failure

secrets

change the world

indecisive

exploring

surprises

animals

cookies

charity

grammar nazi

prove wrong

move

dreams

friends

simpsons

thinking shower

body

what if

sweet tooth

thunder

perfectionist

languages

bake

youtuber

hedgehogs

Welk dier vindt jij echt fantastisch?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

25 gedachtes over “TAG – and that’s who i am #3

  1. Die full grammer, grown up quickly, dream of getting writing published, fear failure en perfectionist.. allemaal herkenbaar! Maar ook een hoop niet. En dat jij de dochter bent van een ‘gay couple’, dat hoor je niet vaak! Leuk om te lezen altijd, deze tag.

  2. Super leuke tag! Ik twijfel ook nog steeds of ik hem niet een keertje wil gaan doen…
    We hebben trouwens echt wel heel veel gemeen qua de plaatjes die over karakter gaan. Geinig om te zien!

  3. Ik ging eigenlijk slapen, maar ik kwam speciaal nog even kijken op je site omdat ik zag dat je deze tag online had gezet :) (and I love ‘and this is who I am’) Ik vind het echt zo’n mooi manier om iets over iemand te weten te komen.
    Maar als ik het goed begrijp heb jij twee moeders? (child of a gay couple en i don’t have a father) Zo zie je maar weer dat iedereen vooroordelen heeft, ook al probeer je nog zo open minded mogelijk te zijn. In mijn hoofd heeft iedereen een vader en een moeder, terwijl dat tegenwoordig eigenlijk helemaal iet per se zo vanzelfsprekend is.

  4. Blijft leuk om te zien, alleen soms zaten er wel dingen tussen die ik totaal niet verwacht had, maar dat is juist zo leuk aan zo’n tag. Ik vind heel veel dieren eigenlijk wel fantastisch of eerder fascinerend, maar dan wel vanaf een afstandje. Haha.

share the love...

