NOTD – Cute & Happy Nailart

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ik heb de laatste tijd zoveel zin om nailart te maken! Ik ben al een poosje bezig met alle mogelijke kleurtjes van de Action stripers te verzamelen, ik kocht een mooie base-kleur (Essie’s Fiji) en ook kocht ik laatst een wel héél dun kwastje! Kijk snel mee wat voor gezelligs ik ervan heb gemaakt :)

Dit zijn alle attributen die ik ervoor heb gebruikt:

– Essie’s Russian Roulette als basiskleur
– MAX nailart pen in French Pink
– Vincent kwastje 00000 (hoe meer nullen, hoe dunner het kwastje!)
– INM Out the Door topcoat

Ik begon met de pink, zoals ik altijd doe, en daar maakte ik met de French Pink striper in combinatie met het kwastje (dus niet met het striper-kwastje!) wat vrolijke stipjes op. Toen bedacht ik me dat ik voor de ringvinger wel wat anders wilde, en ik nu eindelijk dingen als strikjes zou kunnen maken, omdat ik het kwastje had! Mijn ringvingers kregen dus een strikje :) de andere nagels kregen weer stipjes, een beetje geïnspireerd op het t-shirt dat je hierboven ziet, en mijn duim kreeg een sterretje. I like!

Wat vindt jij ervan? Yay or nay?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

22 gedachtes over “NOTD – Cute & Happy Nailart

  1. Oh wat leuk gedaan, heel schattig! En oh ik ben zo lang niet meer op je blog geweest, zo erg! *Schaam me diep! Ik ga je meteen volgen via BL (foei ik deed dat nog niet eens!) en zal je nooooit meer zo lang niet bezoeken ;-)
    P.S. Heb je dottingtools? Een set is heel makkelijk en goedkoop te bestellen, en daar mag je makkelijker rondjes mee :-)

share the love...

