Review – LOOkX ultra lash Mascara

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Alweer een mascara review! Laatst reviewde ik de Pupa Vamp! mascara, en vandaag is het de beurt aan de Ultra Lash van LOOkX. De Pupa Vamp! vond ikzelf wel prettig, maar veel van jullie zoeken toch meer in een mascara. Benieuwd op deze dat wel biedt? Lees dan snel verder!

Om te beginnen scoort de mascara al veel pluspunten door de prachtige verpakking. De mascara koop je in een doosje, dat mooi strak wit is met zilveren details. De huls die erin zit, is ook zilver en dat vind ik een mooi detail. De mascarahuls is vrij lang en loopt een beetje bol toe in het midden. I like!

Het ziet er mooi uit, maar doet de mascara ook nog iets? Kijk maar!

Zoals je ziet is de mascara écht ontzettend zwart en zorgt hij niet voor spinnenpootjes. Maar de krul blijft een beetje uit, helaas. (En eeks, check ook die wimper die je in de foto linksboven ziet, die ineens besluit halverwege mijn ooglid te gaan groeien! :O)

En zo zien mijn wimpers er van voren uit. Je ziet nu goed dat de mascara verlengend werkt, en ook redelijk, maar niet mega, separeert. Ook zie je écht geen klontjes.

Hieronder zie je links een oog mét en rechts een oog zonder mascara. Bij beide ogen heb ik geen wimperkruller gebruikt.

Eindoordeel:

Ik vind het op de foto’s lichtelijk tegenvallen, maar toch betrap ik mezelf erop dat ik de mascara veel gebruik. Waarom? Omdat hij wel een heel natuurlijk effect geeft. Als ik een hele heftige look heb gemaakt die vrij donker is, hoef ik niet met de LOOkX mascara aan de slag te gaan, want dan zie ik het effect toch niet, maar bij een lieve, rustige look is het juist weer fijn. Dat de mascara maar liefst 20,95 euro kost is dan wel weer jammer. Ik vind dat hij niet genoeg presteert om 20,95 euro voor over te hebben, en daarom krijgt de Ultra Lash mascara van LOOkX van mij – helaas – een nay :(

Welke mascara heeft jou onlangs teleurgesteld? Wat vindt je van het effect van de Ultra Lash?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

14 gedachtes over “Review – LOOkX ultra lash Mascara

  1. Pingback: Rituals… perfection volume mascara | so... Lidewij

  2. Mwah, ik vind hem niet geweldig. Haha, die random wimper op je ooglid trouwens, ik heb af en toe ook van die vage plekken waar een haartje gaat groeien (in m’n ooghoek bijvoorbeeld, wtf?)

share the love...

