Versatile Blogger Award

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

versatile blogger award

Afgelopen dinsdag zag ik ineens een hele leuke post op Bo’s blog, Gurlystyle. Ze was namelijk genomineerd voor de Versatile Blogger Award! Superleuk =) en toen ik verder las, zag ik dat ze mij had genomineerd! Oh wow! Ik ben hier superblij mee!

Allereerst is het natuurlijk tijd om Bo te bedanken! Ik vind het enorm lief dat je mij voor de Versatile Blogger Award hebt genomineerd, you made my day =)
Het eerste wat je als genomineerde blogger doet (na natuurlijk een gat in de lucht springen!) is zeven dingen over jezelf vertellen. Omdat ik natuurlijk al drie van de vier delen van mijn ‘and that’s who i am’-tag heb laten zien, weten jullie al hartstikke veel van mij. Maar niet getreurd, want ik heb nog genoeg te vertellen!

1. Ik word zó ongelofelijk blij van filmpjes maken! Ik hoop dat het te zien is in mijn filmpjes en dat jullie er ook vrolijk van worden!
2. Dit is de eerste award die ik heb gekregen voor mijn blog. Superleuk!
3. Ik ben dól op fruit. Nu het zomer is en ik net alle kleine boerenkraampjes heb ontdekt, eet ik elke dag bergen fruit! Snoepen doe ik bijna niet meer, en dat zegt veel!
4. Het liefst eet ik als avondeten iets wat je met je handen moet eten, zoals hamburgers, broodjes, of opgerolde pannenkoeken. Lekker makkelijk en het ‘voelt’ een beetje als snoepen ;)
5. Ik snuffel heel vaak allerlei webshops door, gooi dan heel mijn mandje vol en delete dan dat winkelmandje. Ik vind het gewoon leuk om te snuffelen, maar kopen doe ik het lang niet altijd.
6. Chloë Grace Moretz vind ik één van de leukste jonge actrices. Ik hoop nog veel moois van haar te kunnen zien!
7. Mijn áller-állerfavorietste muziek ooit is van Dashboard Confessional. Beetje rock, beetje alternatief, lekker rustig en met veel gevoel. Ik hou van die band! Vooral het laatste album Alter the Ending, heerlijk.

Wat natuurlijk bij de Versatile Blogger Award hoort is hem doorgeven aan 15 andere bloggers die jij fantastisch vindt en waarvan jij vindt dat ze de award ook verdienen.

Dit zijn de bloggers waar ikzelf echt fan van ben en die écht ook deze award verdienen:

– Kirsten van itruelyme.nl
– Robin van kissokill.net
– Anouchka van lifeofbun.com
– Meryem van meiryems.nl
– Alette van Blissfulbeauty.nl
– Elise Joanne van elisejoanne.nl
– Tineke van mysupersweetlife.com
– Evelien van ohfashion.nl
– Tara van hilloftara.nl
– Charlotte van abeautytwist.wordpress.com
– Sophie van filosophiee.blogspot.com
– Eline van FashionForward.nl
– Manouk van StylebyManouk.nl
– Rosanne van LifebyRosie.nl
– Simone van moonalisa.nl

Pfoe, wat moeilijk om te kiezen! Gelukkig heeft Bo ook al een hoop bloggers genomineerd die ik ook wilde nomineren, dus dat scheelt ;)
Nogmaals superbedankt Bo! Je bent een schat! <3

Wat zijn jouw lievelingsblogs?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

8 gedachtes over “Versatile Blogger Award

  1. je verdient het meid! Dat je lol hebt met filmpje maken is te zien, en daarom ook zo leuk, wordt je vrolijk van om te zien. wat grappig van het shoppen, komt me heel bekend voor

  2. Haha, ik heb zo moeten lachen om de aantal punten welke ik zo erg herken! Zoals dat met je handen eten een beetje voelt als snoepen, maar ook de virtuele winkelmandjes vullen en daarna op het kruisje klikken is hier niet onbekend!

  3. Wat lief, dankjewel!!

    Ik gooi trouwens ook vaak mijn mandje vol om hem dan weer leeg te mikken.. en soms weer vol te gooien en uiteindelijk niks te kopen, hihi.

share the love...

