Favorite: Urban Decay 24/7 waterproof liquid eyeliner

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Voor het speciale product van vandaag heb ik een nieuwe categorie gecreëerd, namelijk de Favorites! Hier zal ik eens in de twee of drie weken een ultieme favoriet voorbij laten komen. Vandaag is het de beurt aan de vloeibare eyeliner van Urban Decay. Ik ben er zó ongelofelijk dol op, dat ik meteen wist dat dit de eerste in deze favorieten categorie moest worden. Kijk snel mee waarom het zo’n prachtig product is!

Het gaat om de 24/7 waterproof liquid eyeliner van Urban Decay. Dit is wat Urban Decay er zelf over zegt:

Draw lines so sharp they could cut glass. Our slender brush lays down long-lasting matte, slick and shimmery colors sure to satisfy your color lust.

Oh yeah baby! En daar liegen ze niet over!

beauty with an edge

Zoals je ziet heb ik de kleur zwart, of, zoals Urban Decay hem noemt, Perversion. Ik vind de namen van Urban Decay’s producten echt fantastisch en ik vind het altijd een pluspunt als merken leuke namen verzinnen voor hun kleurtjes.

Dit is hem dan, de eyeliner. Een dun, zwart hulsje met de naam erop in zilveren letters.

Dit is het ultradunne kwastje! Ik ben héél blij dat ik deze eyeliner in een palette van Urban Decay heb gevonden, want hij zet werkelijk de dunste streepjes ooit. Met geen andere vloeibare eyeliner heb ik zulke dunne streepjes kunnen maken als met deze! Zoals ik in mijn shoplog waarin ik deze nieuwe eyeliner had gekocht al vertelde, heb ik dat ook wel nodig omdat ik niet zoveel zichtbaar ooglid heb. Als ik een hele dikke eyeliner zou zetten, zie je bijna geen ooglid meer namelijk! Dit is dus een echte aanrader voor mensen met weinig zichtbaar ooglid of mensen die graag dunne lijntjes zetten om een andere reden.

Zoals je hier ziet, is het lijntje echt enorm dun. Ik vind het kwastje ook heel prettig werken: het is lekker buigzaam maar niet te slap. Perfect!

Ook al is de prijs redelijk hoog, namelijk 16,40 euro, ik heb hem toch opnieuw gekocht omdat de eyeliner zo ontzettend fijn werkt.

Eindoordeel:

Dit is natuurlijk niet voor niets een favoriet! Ondanks de hoge prijs is dit mijn ultieme favoriet. Waarom? Omdat ik er ultradunne lijntjes mee kan trekken, het product lang meegaat (mijn vorige heb ik maar liefst 2,5 jaar gebruikt!), en je goed met de eyeliner kan werken. Ook niet onbelangrijk: zelfs in een stortbui blijft de eyeliner muurvast op zijn plaats zitten! Dit heb ik helaas zelf eens mogen testen, en bij thuiskomst was ik echt verbaasd dat mijn eyeliner nog op z’n plek zat!

Het mag duidelijk zijn: een grotere yay dan die voor de 24/7 waterproof liquid liner van Urban Decay kan ik niet geven. Ik hou van dit product!

Wat is jouw ultieme favoriet? Heb je deze eyeliner wel eens geprobeerd?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “Favorite: Urban Decay 24/7 waterproof liquid eyeliner

  1. Ik houd ook van eyeliner, maar heb de allergoedkoopste van de HEMA. Maar dat is verre van ideaal, want absoluut niet waterproof. Investeren in een iets duurder product is eigenlijk helemaal niet gek, zeker als je er 2,5 jaar mee kunt doen.

  2. Pingback: Favorite: Murad Skin Perfecting Primer | so... Lidewij

  3. Pingback: Tag – 38 beauty questions | so... Lidewij

share the love...

