Etos Colour Balm

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Al een poosje ben ik ernaar op jacht: de Colour Balms van de Etos. Nadat ik mijn Chubby Stick van Clinique kocht, was ik helemaal verliefd op het concept van een lekkere romige stick met een kleurtje erin. Toen ik dus zag dat Etos ook met zo’n soort product zou komen, maar dan voor vier euro in plaats van 18,80 euro. Ik was benieuwd! Omdat ik niet de enige was, waren de Colour Balms constant uitverkocht. Nu heb ik er gelukkig toch nog een weten te scoren! Lees snel mee wat ik ervan vind!

Er zijn in totaal vijf kleuren van de Colour Balms te koop, en ik heb gekozen voor dit lieve roze kleurtje, genaamd nummer 3. Een beetje jammer van die fantastieloze naam, maar het gaat om het product! Enne, Etos, dat hij op mijn lippen moet had ik al begrepen, maar bedankt voor de gebruiksaanwijzing ;)

Als je de verpakking openmaakt, zie je het chubby uiteinde van het potloodje. Net als bij de Chubby Stick van Clinique kun je deze stick omhoog draaien als hij op begint te raken. Super handig!

Zoals je ziet, lijkt het design van de Colour Balm van Etos enorm op die van Clinique’s Chubby Stick. Ook Etos heeft gekozen voor een chubby verpakking in de kleur van de stick zelf en met zilveren letters op de buitenkant. Ook hebben ze allebei een zilveren draaidop. Het enige verschil in design dat ik zie, is de afsluitdop. Die van Etos is in de kleur van de stick, en die van Clinique is zilver.

Dan de werking! De Colour Balm van Etos brengt superfijn aan en smeert heerlijk uit over je lippen. Het voelt een beetje boterig aan, maar niet vervelend of vettig. Na een laagje of drie zie je de kleur goed terug, want die is wel heel sheer. Dit is natuurlijk niet te vergelijken met de Clinique stick, want die was van de Intense lijn!

De kleur is wel een stuk koeler dan de verpakking zou doen vermoeden, maar dat vind ik niet erg. Ik vind dit ook een lekker kleurtje! Wel vind ik het jammer dat ik erg snel bij moet smeren. Een drankje veegt namelijk al een groot deel van de kleur weg, en na een hapje is er niets meer van over. Ook staint de kleur niet, zoals de Chubby Stick dat wel deed. Deze Colour Balm moet dus echt worden bijgewerkt na een hapje of een drankje. Gelukkig is dat totaal geen straf, want de balm brengt lekker aan en voelt ook heel fijn op je lippen!

Eindoordeel:

Hoewel de verpakking te dik is om een snorretje mee te maken, vind ik het een fijne balm ;) De Etos Colour Balm brengt lekker aan, voelt prettig aan op de lippen en heeft een leuk kleurtje. Ook hangt er een prettig prijskaartje aan: voor de 18,80 die je aan een Chubby Stick van Clinique uit zou geven, koop je hier bijna alle vijf de kleuren! De Balm moet wel worden bijgewerkt als je iets hebt gegeten of gedronken, maar daar kan ik me niet echt aan storen, zeker niet voor deze prijs! De Colour Balm van Etos krijgt van mij een yay!

Heb jij al een Etos Colour Balm aangeschaft? Met welke lipbalm maak jij een snorretje?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

13 gedachtes over “Etos Colour Balm

  1. Vond de balm ook erg fijn maar waarom koop ik altijd de verkeerde kleur? Doe ik ‘m op en dan denk ik; mmmmh, net niet.
    Herkenbaar?

share the love...

