TAG – and that’s who i am #4

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

sleep

Daar issie dan eindelijk, het laatste deel van de and that who i am-tag die ik deed. Vandaag zie je de laatste chunk plaatjes die bij mij passen, dus neem je kop thee mee en scroll ahead!

laugh

jokes

jack's mannequin

Oh yeah! Laatst ontdekte ik een nieuw bandje, namelijk Jack’s Mannequin! Blijkt dat de zanger van Something Corporate hierin zit, daarom vind ik het zo leuk!

30 seconds to mars

helping people

tea

girly

no drugs

better place

singing

expectations

muse

happy turned out

harry potter

cat

desperate housewives

vampire diaries

<3333!

sweatpants

bullied

feelings

mark on the world

sloths

misha

supernatural

hugging

talk to myself

don't drink

wishes

doritos

clumsy

movies

in love

insecure

horror

autumn

nightmares

wishes 1111

eat

soulmates

travel the world

glasses

Maar zoals jullie hebben kunnen zien, niet altijd. Ik heb maar -1, dus ik draag ze alleen als ik veel lees of als ik moe ben.

sister

rain

shopping

creative

sing shower

happy

Een prachtige om mee af te sluiten vind ik. Waar wordt jij happy van?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

13 gedachtes over “TAG – and that’s who i am #4

  1. super leuk weer een hoop herkenbare dingen. I’m in love with supernatual 2, vindt de 2 mannen heel leuk samen en de auto die Dean rijdt Chevy Impala *kwijl* *kwijl*, ik wil er ook zo een

share the love...

