Filmpje – impressie Herôme event + winactie!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Afgelopen maandag ging ik, met een big smile op mijn gezicht en met camera in de aanslag, naar de 31e verjaardag van Herôme. Hartstikke leuk! Toevallig kwam ik erachter dat Meryem ook zou gaan, en hebben we gezellig het event met z’n tweetjes afgestruind. Er was niet veel entertainment georganiseerd, maar het was ontzettend leuk om eens een kijkje te kunnen nemen bij Herôme en de mensen van Herôme te ontmoeten en er lekker mee te kunnen kletsen. Ik heb het in elk geval naar mijn zin gehad!

Natuurlijk heb ik ook gevlogd, want ik wil jullie al dit leuks niet onthouden!

Hieronder nog een sfeerbeeld van het event in foto’s:

Bubbels met framboosjes en munt. Helaas niet van kunnen genieten, want ik drink geen alcohol. Maar voor mij was er een lekker glaasje fris!

Nu nog rustig, want we waren als één van de eersten aanwezig.

De Herôme handverzorgingskar.

Ik ben druk aan het babbelen met de verzorgings-expert.

Mijn nagels! Ik vind ze zoo mooi <3 Hier zie je ze zelfs op de facebookpagina van Herôme zelf!

Er was van alles te shoppen!

Nog meer…

Nog meer…

En nog meer! Ik vind dat ik me goed heb ingehouden! ;)

Leuke ‘etalage’ binnen in het pand.

Inclusief toffe moodboard! Die vind ik echt heel gaaf.

Goede slogan! Ik ben het hier echt mee eens. Je handen zijn letterlijk je visitekaartje en een beetje handverzorging op z’n tijd is echt geen overbodige luxe! Om jullie hier een handje mee te helpen verloot ik twee hand- en nagelverzorgings pakketjes!

En dan nu de winactie:

Ik geef 2x een nagelpakket weg met daarin:
– 1x Herôme wonderpen
– 1x Herôme of Impulss glansvijl

Wat je moet doen om kans te maken:

– Volg solidewij op bloglovin’
– Laat hier een reactie achter dat je meedoet en wat je allemaal hebt gedaan. Zorg ervoor dat je een geldig e-mailadres gebruikt!

Voor extra winkansen:

– Abonneer je op mijn Youtube-kanaal
– Like solidewij’s facebookpagina
– Volg solidewij op twitter

Voor elke extra handeling krijg je 1 extra kans!

De winactie zal lopen t/m zondag 21 juli 12:00 ’s nachts. De winnaar zal na afloop worden bepaald met de fruitmachine en die zal van mij een e-mail ontvangen. Zorg dus dat je een geldig e-mailadres achterlaat! Als ik je niet kan bereiken, zal ik helaas een andere winnaar moeten uitkiezen.

Veel succes!

Ben jij ook naar het event geweest? Wat vindt je van mijn vlog?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

34 gedachtes over “Filmpje – impressie Herôme event + winactie!

  1. Pingback: Herôme nagelverzorging | so... Lidewij

  2. Super leuk ziet dat er allemaal uit!
    En de win actie ook!
    Daarom doe ik zeker mee!
    Volg je op bloglovin’ en heb het bericht en de facebook geliked!
    Ook twitter gevolgd en youtube geabonneerd!
    Liefs! X

  3. Pingback: NOTD – Pink Leopard Nailart | so... Lidewij

  4. Hele leuke winactie! Ik ben altijd al fan geweest van Herôme producten dus ik doe graag mee! :) Ik volg je op bloglovin, twitter en via youtube.

    Liefs,
    x

  5. Wat een leuke winactie ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked. Daarnaast volg ik je ook op twitter. (naam:Rawina )

  6. Zat op Facebook al naar je nagels te staren, echt leuk!! Bleven ze lang zo mooi? En die bubbels zien er neat uit! Snog ns een ideetje… :D respect dat jij geen alcohol drinkt, bewuste keuze of gewoon geen behoefte aan?

    • Wow, thanks :) ze zitten er al vanaf zondagavond op, nu 2x mijn haar gewassen en op twee nagels begint er nu wat tipwear te komen! Ik ben zelf ook verbaasd hoe lang ze mooi blijven ;)
      Mhh, een beetje een combinatie van beide. Ben niet echt wild van drank en mijn vriend drinkt bewust niet, dus dan doe ik gezellig mee. Scheelt nog geld ook!

      • Jaa scheelt heeeel wat geld! Gamen vs uitgaan bespaart ook heel wat. :’)
        En toch mooi dan voor gewone nagellak eigenlijk.. Kheb gehoord dat die nieuwe van Clinique insane blijven zitten. Kzou zo graag terug naar iets van een gel gaan ofzo he voor stevige nagels. Zoveel lakjes gaan er gewoon meteen af, bye protection. D:

      • Ahh, wat zonde! Ik vijl ze altijd goed in plaats van knippen, vind dat dat echt veel verschil maakt. En je hebt tegenwoordig van die thuiskitjes voor gelnagels! Essence komt er volgens mij ook mee ;)

      • Yessss hebk daarstraks gelezen op een Nederlandse blog haha. :D Die gaan we proberen. Ja vijlen.. Zou ik MOETEN doen. Maar het geduuuld he bah. Hou jij je dr goed aan?

      • Ikke wel, anders splijten ze meteen weer :( zit jij ook niet veel in de trein? Als ik weet dat ik even zit neem ik mijn vijl en nagelriemspul mee haha! Knippen is gewoon heel slecht voor je nagels, want dan buig je ze recht met de schaar terwijl ze rond groeien en daar worden ze niet blij van.

      • En trouwens nog bedankt voor je tip! Ben nu Defiance aan het kijken en vind hem superleuk :D ook de game binnenkort eens kopen, heb jij die ook?

      • Op de trein haha klopt, das een plan. :D Wanneer dr iemand kijkt “ja tis toch plan trekken voor mooie nagels!!!” *kchh kchh vijl vijl*
        Nee kheb m niet gekocht, ben me aan het amuseren met PS plus, zoooveel games voor een mini spotprijsje.. :3 En de sims ook terug haha.
        Maar hoe awesome is dat! Cool dat jij t ook leuk viiindt. :D Die Casthitans zijn awesome he? En Datek zn vrouw is gaawgeous…!!

share the love...

