Personal Photos #5

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Het is weer tijd voor Personal Photos! Deel vijf alweer! De tijd vliegt, mensen :) Kijk snel mee wat voor eh.. vreemds er nu allemaal weer is gebeurd!

Hier ben ik de pakketjes voor mijn 3-maanden bestaan winactie aan het inpakken! Nogmaals gefeliciteerd meiden :D hopelijk hebben jullie het allemaal al lekker kunnen gebruiken! // Rotzooi na een filmpje opnemen. Wat een drama ben ik met orde houden… tijdens filmpjes gooi ik alles zomaar neer en nadat ik het filmpje heb opgenomen heb ik geen zin om het op te ruimen. // 2 duo verpakkingen met daarin MAX lipproducten, te koop bij de Action. Reviews volgen! // Hier probeer ik een snor te maken met de Colour Balm van Etos, maar dat ging niet zo goed.. hihi ;)

Wat besteld bij de H&M… Best schandalig trouwens, ik had geïnformeerd bij de klantenservice of ik een bestelling kon plaatsen als die mijn saldo (heb een H&M rekening) zou overschrijden of dat ik beter kon wachten tot de lopende retour verwerkt was. Toen werd me verteld dat het gewoon kon en het bedrag dat ik bij zou moeten betalen, later weer op mijn rekening zou worden teruggestort. Niet dus. Thanks, H&M :/ // Gelukkig was Lummel wel blij met de bestelling en kroop hij lekker de zak in. Gekkie. // Ook bestelde ik nog wat bij welikefashion.com – I spoil myself online! // Allemaal: ahhh! Dit lieve briefje vond ik op mijn pakketje toen ik thuiskwam na het werk! Nice :D

Yumyum! Alweer allemaal lekker fruit! Dit is het lunchpakketje dat ik voor mezelf maakte… en vervolgens op de keukentafel liet liggen :( ik kon wel janken, want ik had er zo’n zin in! // Wilde perzik, zo yum! Nog net wat zoeter dan gewone perziken

Hier ben ik weer lekker bezig geweest.. tand door mijn lip! Overigens helemaal zelf gedaan hoor, door heel hard op m’n lip te bijten. Per ongeluk natuurlijk ;) // :P // Niet scherp, want mijn vriend maakte deze foto, maar hier had ik het koud en kreeg ik een stijve nek. Dus kwam meneer eraan met een sjaaltje. En nog één, en nog één. Hihi. // De Summer Tag opgenomen, die je afgelopen zondag kon zien. Ik word steeds vrolijker van filmpjes opnemen! Ik heb de smaak echt goed te pakken :)

Prachtige roze bloesem naast het bushokje <3 // Een asociale hoeveelheid slagroom op een heerlijk zelfgebakken stuk appeltaart. Yum! Vroeger lustte ik trouwens geen ijs (:O I know!) en kreeg ik in plaats daarvan slagroom, hihi // Een tas vol met mango's! // Mango in stukken. Hij was nog niet helemaal rijp genoeg, maar met wat kracht lukte het wel ;) en hij was yummie!

Kat hervindt midden in de zomer zijn liefde voor de kattensofa. En kijk hem eens poepig liggen! // ‘De brug stond open’ is dus wél een goede smoes! Hier stonden we even een kwartier (!!!!) te wachten tot de sluis weer dichtging. // Een kersenboomgaard. Kijk eens wat veel! Hier staan in totaal zesduizend kersenbomen, maar hier zie je maar één van de dertig rijen. // Babykersjes! Ondertussen zijn ze wel rood hoor!

Toen het zo heet was, vond de kat het heerlijk om een paar keer per dag een nat washandje over zijn zwarte vachtje te krijgen. Koelt hij ook een beetje af! // Prrrr – check die pootjes! // Hier viel hij in slaap op een borstel. Tja. // Poepie.

Zo ziet een snoekbaars er dus uit voordat hij op je bord terecht komt.. best groot! // Lekker paella gemaakt! Overigens niet met die vis, want ik stop er kip in en eet er vissticks bij ;) // Tijdens het werken aan mijn scriptie krijg ik van mijn vriend telkens bordjes met lekkers om te snoepen tussendoor. Hier heb ik een bordje Nibbit chipjes. // En hier heeft hij een heel koekjes assortiment op een bordje gedaan!

Nog wat ongezond eten: een kitkat chunky white! Hier ben ik laatst helemaal dol op geworden, wat zijn die dingen lekker! Vooral als je ze in de koelkast bewaart. // We probeerden eens een keer wat anders, namelijk dit pak Kip Siam. Ik hou er wel van om nieuwe dingen te proberen, maar het kan natuurlijk ook tegenvallen. Hier vond ik de saus maar flets en smaakloos en het zag eruit als snot. Die laat ik voortaan maar in de supermarkt staan ;) // Ik maakte zelf tiramisu, en dat beviel goed! Ik maak hem altijd zonder drank, en eigenlijk ook zonder koffie, omdat het met chocomel veel makkelijker is ;) // Ik ging mee met de buurman naar een oude schuur om daar foto’s te maken van een zaagmachine die hij wilde verkopen. Wat een rommeltje trof ik daar aan! Er lagen echt bergen spullen op elkaar, met daaroverheen nog eens kilo’s stof en hooi. Ik moest wel een beetje lachen, want het is echt zo’n boerenschuur!

Heb jij wel eens babykersjes gezien? Wat is jouw lievelingsfruit?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

20 gedachtes over “Personal Photos #5

  1. Wat een leuke foto’s en leuke verhaaltjes erbij:) O en wat een lieve vriend heb je! Trouwens helemaal niet zo gek dat je geen ijs lustte als kind als je dan slagroom ervoor in de plaats kreeg… Paella met vissticks whaha, top.

share the love...

