Review – Catrice Camouflage Cream

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Een poosje geleden kocht ik hem dan eindelijk, de Camouflage Cream van Catrice. Ik zocht al een poosje een nieuwe concealer, omdat ik soms best donkere wallen heb en mijn Light-Reflecting concealer van Catrice dat niet meer aankon. Kijk snel verder hoe het effect en de dekking van de Camouflage Cream van Catrice is en wat ik ervan vind!

Ik kocht mijn exemplaar van de concealer in de lichtste van drie kleuren, namelijk in 010 Ivory. Catrice zegt zelf over de concealer dat het een creamy concealer is met ‘full coverage’. Klinkt goed!

Hier zie je het effect van de concealer. Links op de foto heb ik hem aangebracht onder mijn oog, rechts niet. Ik draag hier verder geen make-up, en heb de concealer dus ook (nog) niet afgepoederd. Hij dekt goed! Ik was bang dat deze creamy concealer in de lijntjes zou trekken omdat hij zo creamy en dekkend is, maar dit is niet het geval!

Hier zie je het effect nog even van dichtbij. De Camouflage Cream dekt echt goed! Rechts zie je een heel kleurenpalet van paars tot rood onder mijn oog, en links zie je gewoon huidskleur. Zoals het hoort!

En zo ziet het eruit met alle andere make-up ook aangebracht. Ik ben tevreden!

Eindoordeel:

Voor 2,99 euro koop je bij Kruidvat een potje creamy concealer met daarin 3 gram product. Daar doe je wel even mee! Zoals je ziet dekt de Camouflage Cream van Catrice hartstikke goed, én hij trekt niet in de lijntjes. Je hebt in totaal keuze uit drie kleuren dus de kans dat jouw kleur er niet bij zit is helaas wel aanwezig. Gelukkig past de lichtste kleur goed bij mij, en ik ben helemaal happy! De Camouflage Cream van Catrice krijgt daarom van mij een yay!

Welke concealer gebruik jij? Hoeveel geld ben je bereid uit te geven voor je favoriete concealer?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

24 gedachtes over “Review – Catrice Camouflage Cream

  1. Pingback: Tag – 38 beauty questions | so... Lidewij

  2. Hoe goed blijft ie zitten? Kben nu met die cream concealer van Inglot bezig maar no joke, al mn eyeliner en mascara gaat er gewoon op of omdat ie zo creamy is! Ik zet m echt met een fliiinke laag poeder…

  3. Ik wil deze ook nog steeds proberen! Wel fijn dat ie goed te gebruiken is onder je ogen, was bang dat hij misschien in de lijntje ging zitten, maar gelukkig dus niet! :-)

share the love...

