Filmpje: my everyday make-up

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ladies! Ik heb weer eens een tutorial opgenomen! Wat word ik daar toch blij van :D de vorige tutorials werden goed ontvangen, en toen ik jullie een poosje geleden had gevraagd om te stemmen op wat voor look jullie als tutorial zouden willen zien, gingen de stemmen tussen de smokey en de everyday look best wel gelijk op! Vandaar dat ik nu na de smokey look, ook mijn neutrale everyday look heb opgenomen. Ik zou zeggen, ga er lekker voor zitten en have a great day!

Wat is jouw everyday look?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

14 gedachtes over “Filmpje: my everyday make-up

  1. Pingback: Favorite: Sephora Mineral Compact Foundation | so...Lidewij

  2. Pingback: Tag – 38 beauty questions | so... Lidewij

  3. Kvind je oogschaduw hier extra mooi! Lijkt wel extra gedefined ofzo, of de kleuren passen perfect bij je? Geen flauw idee, maar nice! :D I very much envy your brows. Moest er ff uit.

  4. Heel erg leuk filmpje en mooie look! Alleen eerlijk gezegd vind ik het fijner als je kiest tussen of praten of muziek, want ik heb het idee dat ik je soms niet kan verstaan. Niet rot bedoeld hoor, want ik vind je filmpjes super!

    • Bedankt voor de tip! Ik moet nog even uitvogelen hoe je de muziek op bepaalde stukken zachter kan doen of uit kan zetten, want dat was eigenlijk het plan. Maar bedankt voor het zeggen :)

share the love...

