Teeez!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Laatst won ik een heerlijk Teeez! pakketje bij Stella van inclassable. Supercool! Ik ontving drie lipglossjes en een mono oogschaduw van het toffe merk. Benieuwd naar de swatches? Klik dan snel verder!

Ik begin met de lipglossjes, want daar word ik hartstikke vrolijk van! Ik kreeg er drie, in de kleuren 04 Rebel, 07 Outta Control en 01 Smooth. Rebel leek me meteen al heel leuk, van Outta Control was ik een beetje bang dat hij te paars zou zijn (gele ondertoon + paarse lippen = ziet er ziekjes uit), en van Smooth was ik vooral benieuwd naar de pigmentatie. Zou dit de perfecte nude lipgloss zijn?

Laten we dan maar meteen met het slechte nieuws beginnen: nee, Smooth is niet de perfecte nude lipgloss. Althans, niet voor mij. Op mijn gepigmenteerde lippen doet Smooth niet veel meer dan er een glitterende parelmoer glans achterlaten, en daar word ik niet zo vrolijk van. Bummer! Over een nude lipstick heen vind ik hem trouwens wel heel leuk!

Outta Control scoort wel heel veel punten, want hij is niet té paars en wel heel mooi! Kijk, daar word ik blij van!

Ook van Rebel word ik blij, want dit is Outta Controls nóg beter gepigmenteerde warme zusje. Rebel en mijn lippen kunnen het goed met elkaar vinden!

Van de oogschaduw, die ook Outta Control heet, werd ik helaas weer iets minder vrolijk. Het is een gebakken oogschaduw, dus ik had me al voorbereid op wat minder pigmentatie, maar dit was wel heel weinig. Ook nat aangebracht zag ik helaas weinig van de mooie paarse kleur terug op mijn ooglid, en dat is jammer want het is een mooie kleur!

Hierboven heb ik een look gemaakt met Outta Control op mijn bewegend ooglid. Hier heb ik héél veel laagjes Outta Control aangebracht en nog zie ik maar een licht waasje kleur :(

Bonuspunten voor de snormogelijkheid! ;)

Ik vind Teeez! een superleuk merk, maar ik ga er geen oogschaduws van kopen. De lipglossjes die ik heb kunnen testen vind ik wel hartstikke leuk, en de verpakkingen zorgen ook voor bonuspunten want die zien er heel tof uit. De lipglossjes plakken wel als een tierelier, maar dit zorgt er ook voor dat ze langer blijven zitten en ook dat is weer een pluspunt! Jammer van de oogschaduw, maar met de lipglossen ben ik meer dan tevreden!

Heb jij weleens iets van Teeez! geprobeerd? Welk kleurtje vindt jij het leukst?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

16 gedachtes over “Teeez!

  1. Hmm.. Het ziet er niet zo bijzonder uit. Ik kende het merk nog niet. Al heb ik wel ergens gelezen dat hun nagellakjes wél fijn zijn.

share the love...

